سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح حمایتی برق خورشیدی برای قشر‌های کم برخوردار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای طرح حمایتی برق خورشیدی ویژه اقشار کم برخوردار و بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

علی جم مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در نشست با دستیار استاندار در خصوص این طرح گفت: طرح توانمندسازی اقشار کم برخوردار با استفاده از ظرفیت قرارداد‌های خرید تضمینی ۲۰ ساله برق خورشیدی و ابعاد درآمد پایدار برای این افراد صورت می‌گیرد.

او مزایای این طرح را معرفی به بانک‌های عامل برای تخصیص و اخذ تسهیلات ویژه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و کار مزد چهار درصد با اقساط ۸۰ ماه بیان کرد و نظارت بر روند نصب، راه اندازی، اجرا و اتصال به شبکه سامانه برق خورشیدی را از دیگر شاخص‌های این طرح برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزود: مشمولان این طرح از سوی چهار نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، جهاد کشاورزی و امور توسعه روستایی و عشایری انتخاب می‌شوند.

جم سرمایه گذاری در بخش مولد و تولید انرژی پاک بدون نیاز به مواد اولیه، نیروی کار و بازاریابی، توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای خانوار‌های مشمول با حفظ عزت نفس و افزایش خودباوری را از مزیت این طرح بیان کرد.

او سهمیه اولیه تخصیصی به استان یزد برای اجرای طرح را چهار هزار خانوار دانست و گفت: از این تعداد ۷۲۶ واحد خانوار سهمیه بسیج سازندگی، هزار و ۹۶ خانوار سهمیه مددجویان بهزیستی، هزار و ۴۵۲ خانوار سهمیه مشمولان مددجویی کمیته امداد و ۷۲۶ خانوار هم سهمیه تخصیصی امور توسعه روستایی و عشایری هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۲۹ دستگاه نیروگاه خورشیدی پنج کیلوات طرح حمایتی به شبکه توزیع برق متصل شده و تا پایان این ماه حدود ۱۵۰ دستگاه نیروگاه خورشیدی پنج کیلوات به شبکه توزیع نیروی برق متصل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.