سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پالایش کتاب در کانون‌های مساجد خراسان جنوبی

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه‌های مخزن دار کانون‌های مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام محقی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: در طرح پالایش کتاب در کتابخانه‌های مخزن دار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کتاب‌های فرسوده و بلااستفاده با کتاب نو و جدید، جایگزین می‌شوند.

او با بیان اینکه این طرح برای دومین سال متوالی در کتابخانه‌های کانون‌های استان اجرا می‌شود، افزود: طرح جایگزینی کتب فرسوده با نو، در مرحله نخست با استقبال خوب مدیران کانون‌های فرهنگی هنری روبرو شد به طوری که کتب ۲۳ کتابخانه استان در این طرح پالایش شد.

حجت الاسلام محقی با اشاره به اینکه بسیاری از کتب کتابخانه‌های کانون‌های مساجد، آموزشی و کمک درسی هستند، ادامه داد: این کتب بعد از مدتی به دلیل به روز شدن مباحث آموزشی در سطح کشور، قابلیت استفاده خود را از دست داده و از طرفی برخی دیگر از کتب حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و ... نیز بعد از چندین سال به دلیل فرسودگی، نیازمند جایگزینی بوده و باید به روزرسانی شوند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی سهمیه امسال طرح پالایش کتاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی را ۲۰ کتابخانه اعلام و اظهار کرد: تلاش می‌شود این طرح تا پایان آذر در این مراکز عملیاتی شود.

او عنوان کرد: هم اکنون ۱۸۹ باب کتابخانه مخزن دار و ۱۴۲ کتابخانه باز در جوار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی مشغول ارائه خدمات به مخاطبان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.