سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کنگان:

ساماندهی دستفروشان در شهرستان کنگان ضروری است

فرماندار کنگان استان بوشهر بر ساماندهی دستفروشان در سطح معابر، خودروهای پراکنده در سطح معبار شهری و دست فروشان مستقر در پیاده‌روها تاکید کرد.

احمد غریبی صبح جمعه در بازدید از شهر کنگان بر نظارت بر نانوایی‌ها تاکید کرد و اظهار کرد: نظارت بر تأمین و توزیع و قیمت کپسول گاز و تشویق مردم به ثبت نام در سامانه سدف در دستور کار باشد.

فرماندار کنگان ادامه داد: با توجه افزایش فوتی‌های درون شهری، شهرداری‌ها با همکاری پلیس راهور نسبت به اجرای رویکرد کاهش سرعت در سطح شهر با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و به صورت کاملاً سختگیرانه اقدام لازم انجام و با رانندگان خطرناک برخورد‌های قانونی در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: برابر مصوبات شواری ترافیک شهرستان شهرداری‌ها با همکاری پلیس راهور نسبت به ساماندهی خودرو‌های راه راه سازی پراکنده در سطح معابر به قید فوریت اقدام کنند که علاوه بر منظر نامطلوب گلایه شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

غریبی بیان کرد: شهرداری‌ها در زمینه ساماندهی خودرو‌ها از جمله اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی که عمدتاً سرویس صنایع مستقر در منطقه هستند اقدام فوری و عملی در دستور کار قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.