سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ دستگاه خودروی حامل قاچاق در استان بوشهر توقیف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف هفت دستگاه خودروی سواری حامل این کالا‌ها در شهرستان دیلم خبر داد.

سردار حیدر سوسنی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه روند مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان دیلم در مراحل تحقیقاتی از تردد هفت دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در محور‌های خاکی منتهی به استان همجوار با خبر شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده از سوی مأموران انتظامی، سرانجام هر هفت خودروی حامل کالای قاچاق شناسایی و در یک عملیات پلیسی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف انواع لوازم خانگی، لوازم برقی، انواع نوشیدنی و خوراکی، صوتی و تصویری و پوشاک، اظهار داشت: ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۱۶ میلیارد ریال ارزیابی شد.

وی با بیان اینکه هفت نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، خاطر نشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه فرماندهی انتظامی در حمایت از تولید داخلی به شمار می‌رود و شهروندان نیز می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در این عزم جهادی مشارکت داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.