سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولمرت: نتانیاهو باید اخراج شود

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از کابینه فعلی این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو کابینه او را تروریستی توصیف کرد.

اولمرت در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: به وضوح می‌توان گفت، نتانیاهو یک فاجعه در تاریخ اسرائیل است و او باید برود. حضور بن غفیر در کابینه وحشتناک است و حضور اسموتریچ اقدام وحشتناکی است.»

به گزارش تی آر تی، وی افزود: اجتماع گروهی مانند جوانان (شهرک نشینان) بالای تپه در کرانه باختری چیز وحشتناکی است و آنچه را که در مورد بن غفیر و همراهانش می‌بینم دشمن خطاب کردم، گفتم آن‌ها اراذل، قاتل و تروریست هستند.

اولمرت ادامه داد: از سال ۲۰۰۹، سیاست اسرائیل کاملاً منفی بوده است، اسرائیل حاضر به انجام عملیات معنادار یا ضروری نبوده و سیاست‌هایی که شناسایی شده و فرصت‌های بزرگی برای صلح به همراه داشته است، دنبال نشده است. 

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت: من معتقدم که نتانیاهو یک خطر برای اسرائیل است و باید فورا اخراج و بیرون رانده شود، زمان آن فرا رسیده است که او به دلایل زیادی که ربطی به فلسطینی‌ها ندارد صحنه را ترک کند.

لازم به ذکر است که مخالفت‌های عمومی علیه نتانیاهو اخیرا تشدید شده است. پس از آنکه یوآو گالانت، وزیر جنگ نتانیاهو از شرکت در کنفرانس مطبوعاتی که شامگاه شنبه گذشته برگزار کرده بود، خودداری کرد اختلاف نظر‌هایی بین او و شورای جنگش بالا گرفته است.

روز دوشنبه، یائیر لاپید، رئیس جناح مخالفان رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو خواست تا به دلیل از دست دادن اعتماد مردم و دستگاه امنیتی، قدرت را ترک کند. لاپید او را «مسئول شکست» دانست.

دوشنبه گذشته دادگاه اسرائیلی محاکمه نتانیاهو را به اتهام فساد مالی علیه وی پس از توقف سه ماهه به دلیل تعطیلی دادگاه‌ها و جنگ با غزه، از سر گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
عمار .
۱۸:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اوملت خودتم باید به زودی اخراج یا اسیر و یا نابود شوی کلا صهیونیستها در فلسطین باید پاکسازی شوند و شبیه اوملت تخم مرغ گوجه فرنگی له شوند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
بابائی
۱۴:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
بابائی
۱۴:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و در جنگ غزه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند