سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیاتی از مشخصات خلبان‌های جنایت‌کار صهیونیست در غزه + تصاویر

در گزارش زیر مشخصات برخی از خلبانان جنایت‌کار فعال در عملیات‌های هوایی علیه مردم مظلوم فلسطین در غزه را از نظر می‌گذرانید.

شصت روز از جنگ اخیر غزه می‌گذرد و رژیم وحشی صهیونیستی ناتوان از نبرد مستقیم نظامی با گروه‌های مقاومت، همچنان بدون هیچ‌گونه راهبرد مشخصی مشغول بمباران‌های کور و کشتار مردم غزه به‌ویژه زنان و کودکان است.

این جنایت جنگی آشکار و نسل‌کشی عامدانه گرچه از سوی رسانه‌های غربی به عنوان دست برتر صهیونیست‌ها در جنگ و در پوشش «دفاع مشروع» القا می‌شود، اما تردیدی نیست که تمام برساخت‌های ذهنی و رسانه‌ای این رژیم نامشروع نزد افکار عمومی را بر باد داده و جهانیان را با باطن حقیقی آنها مواجه ساخته است.

در این میان؛ برای خیل زیادی از مردم دنیا این سوال مطرح است که واقعا چگونه ممکن است افرادی حاضر باشند با وجود دستور مقامات مافوق خود، این‌گونه وحشیانه بمب‌های چند ده کیلویی را بر سر افراد مظلوم و بی‌گناه خالی کرده و با علم به کشتار کور زنان و کودکان همچنان به این اقدام ضدبشری ادامه دهند؟

به بیان بهتر؛ با کدام منطق حتی جنگی و نه انسانی، چنین افرادی حاضر می‌شوند به این راحتی دست به خون‌ریزی و جنایت علیه هم‌نوع خود بزنند؟ آیا اساسا می‌توان نام انسان بر آنها گذاشت؟

با این تفاسیر به این جمع‌بندی رسید که شاید معرفی این وحوش انسان‌نما بتواند فضایی را نزد افکار عمومی جهان علیه این جنایت‌کاران به راه بیندازد و دستِ‌کم بخشی از حجم جنایات آنها را بکاهد.

در همین راستا و با بررسی‌های مداوم طی این مدت، به مشخصات قطعی برخی از این خلبانان جنایت‌کار علیه مردم مظلوم فلسطین در غزه دست پیدا کرده‌ایم.


بیشتربخوانید


در این گزارش به معرفی و انتشار مشخصات سه نفر از این خلبانان خواهیم پرداخت:

نخست؛ یکی از این خلبان‌ها شخصی به نام « گای مور» (Guy Mor) ساکن شهر حیفا و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه هرتزلیا در سال 2011 است که حاصل ازدواج او با «ییل زاک» (Yael Zach - Mor) در سال 2014 دو فرزند است. 

مور از سال ۲۰۰۳ خلبان نیروی هوایی ارتش اسرائیل بوده، از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ ریاست بخش عملیات را بر عهده داشته، از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ رئیس دفتر فرماندهی نیروی هوایی بوده، از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در سمت مدیریت ارشد تولید در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و از ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ نیز ریاست شعبه «network disaster» را بر عهده داشته است.  

او دارای یک برادر به نام «روی مور» (Roy Mor) و یک خواهر به نام «رونی مور» (Roni Mor) است و از جمله مکان‌های تردد او می‌توان به «پارک‌باغ یوشوا در تل‌آویو»، «کلوپ رقص جیمی هو» و «ساحل ریف راف در بند ایلات» اشاره کرد.




 

گای مور با دو آدرس «guy.mor» و «guymor2001» در شبکه اجتماعی اینستاگرام و با آدرس «guy_mor» در فیس‌بوک حضور دارد.

 دوم؛ خلبان دوم شخصی به نام «آدیر ایریمسکو» (Adir Irimescu) ساکن محله هادره در شهر حیفا و مهندس مکانیک در نیروی هوایی ارتش اسرائیل است که از دسامبر 2022 با زنی به نام «اُلا ییل گالوبیخ» (Ola Yael Golubikh) نامزد کرده است.

 او از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ مدیریت پروژه خودرو در وزارت جنگ اسرائیل را بر عهده داشته و از نوامبر ۲۰۲۰ تاکنون به عنوان مهندس مکانیک نیروی هوایی در حوزه بالگرد‌ها و پهپاد‌ها مشغول به کار است.



 

ایریمسکو با آدرس «Adir Irimescu» در دو شبکه اجتماعی لینکدین و فیس‌بوک فعال است.  

سوم؛ نفر بعدی خلبان بازنشسته‌ای به نام «کوبی رِگِو» (Kobi Regev) با بیش از ۴۲۰۰ ساعت پرواز و ساکن تل‌آویو است که با سابقه پرواز با F۱۶ در بیش از ۵۰۰ عملیات شرکت کرده و به مدت ۲۳ سال از ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۸ فرماندهی اسکادران از جمله در جنگ دوم با لبنان را بر عهده داشته است.



او همچنین سابقه مدیریت ارشد در نیرو‌های نظامی و تاسیسات دفاعی اسرائیل، فرماندهی حساس در مرکز فرماندهی و کنترل نیروی هوایی، وابسته دفاعی خارج اسرائیل و تشکیلات دفاعی در تعداد زیادی از هیئت‌ها و ماموریت‌ها طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ را دارد.

کوبی رگو از سال ۲۰۱۷ به مدت تقریبا هفت سال مدیرعامل شرکت «Krypton Sec LTD» و مشاور امنیتی در بازار‌های خارجی بوده و همچنین به مربی‌گری پرواز در دانشکده پرواز و خلبانی در تیم هوازی نیروی هوایی ارتش اسرائیل اشتغال داشته است.




 

این خلبان جنایت‌کار نیز با آدرس «Kobi Regev» در شبکه اجتماعی لینکدین و با آدرس «kobi_regev» در اینستاگرام فعال است.

منبع: نور نیوز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
هادی
۲۳:۱۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مادر بحال ای خلبانها بگرید!من پیشنهاد میکنم نکشیدشون،فقط یک سایه تهدید همیشه رو سرشون باشه،روزی هزار بار از ترس مرگ،بمیرن!آخرشم مجبور بشن خودکشی کنن و برن با مار غاشیه همسایه بشن
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
من دعا می کنم خدا در همین دنیا خار و ذلیل شأن کند و اگر فرصتی برایم پیش بیایید خودم مجازاتشان می کنم.
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
که چی؟
منم لیست ۸۰نفر از ژنرالهای بلندپایه ناتو رو دارم

اقدام عملی کنید نه اینکه پوستر پخش کنید
بنام ۷۲ تن ۷۲۰۰ اسراییلی رو بکشید
یا بنام ۱۱۴ سوره قران ۱۱۴۰ نظامی اسراییل رو بکشید
یا بنام ۵ تن ۵۰۰ امریکایی رو هلاک کنید
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
انشالله به حق حضرت علی اصغر که حرمله شهیدش کرد
حرمله زمان به سرنوشت پدر معنویش دچار بشه
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر تمامیت اسرائیل
مرگ بر اول و آخر هر اسرائیلی و اسرائیل دوست در هر کجای این عالم
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم جعلی بدون هویت اسرائیل صهیونیست جنایتکار کودک کش که با حمایت کشورهای غربی با جنایت و کشتن فلسطینی ها به این منطقه آورده شدن و همچنین مرگ بر هواداران این رژیم جنایتکار کودک کش
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
زیاد طول نمی‌کشه....مثل خلبانان عراقی ترور میشن مهم نیست کجا باشن سرنوشتشون نوشته شد
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
براي اين به ظاهر ادما يك بار مردن كم هست
دنياي ما ظرفيت مجازات اينا رو نداره
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چای دبش
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
طوفان الاقصی برای تایین تکلیف این منطقه نیاز بود.
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بجای این داستانها فکر ملت ایران و منافع کشور باشید که دارن زیر بار فشار اقتصادی کمرشون میشکنه
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بیان این درد مشترک هم میهنان زیر این موضوعی که به قول فرمایش شما به حکایت ایران مربوط نمی شود عجیب نیست !؟
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خدالعنتشون کنه مرگ برتمامیت اسرائیل . اسرائیل جنایتکاره متجاوزه اصلا اصل وجودیش براساس جرم وجنایت بوجود اومده خدانابودش کنه بحق امام زمان
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
انشالله که خودشون و تک تک عزیزانشون به درد مبتلا بشوند
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
عه پس که اینطور الان چه کار کنیم جنگ بین اعراب و یهود هستش به ماهم مربوط نمیشه شما به اقتصاد و گرونی کشور خودتون رسیدگی کنید فقط دارین برا گرسنگی کار میکنیم ن امید به زندگی داریم ن با این حقوقا میشه کاری کرد
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
داشتن حداقل سلامت و شغل و مسکن بدیهی است نیاز اصلی همه است ولی در اوج نشاط و تندرستی و مایه داری و رئیس و مدیرعاملی هم نداشتن غم دیگران خود دردی است بزرگ بنام درد بی دردی :(
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
امان از سفره بعضيا كه انسانيت رو ازشون كرفته
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خودتون؟؟
مگه شما از.ما نیستی؟
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ذات، نیت و رفتار این ها غیر انسانی و تحت تاثیر هدایت های مستقیم و بعضا غیر مستقیم شیطان
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اينا خودشون ابر شيطان هستن
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
پیاده از سواره دستور میگیره در اصل پیاده هست
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خوب چکارکنیم
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
حداقل دعا از صمیم قلب برای پشیمانی و انصراف این افراد از ادامه نسل کشی و جنگی که در جهت اهداف نامشروع قدرتهای زورگو است البته می توان از نفرین مخصوص خدایدر جهت هنگ کردن مغز نداشته! این خلبانهای قاتل کودکان غزه در هنگام پرواز به سمت این دیار کوچک محاصره شده بی دفاع هم بهره جست !
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
با بچی دست دست به کار بشیم
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
جز جنایت چیکار بلدن انجام بدن
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
دست مریزا بهشون ، مگه میشه یکسری تروریست احمق عصر حجری با حمله به شهر های اسرائیل زنان و کودکانشون رو بکشن و قتل عام کنن و بدزدن بعد هم ب اسم دفاع از سرزمین هاشون هیچ جوابی نگیرند؟!
اگر دفاعی باشه اسرائیل باید اونو انجام بده نه تروریست های حماس و حامیاشون
مردم فلسطین خودشون انقدر از حماس و بقیه احزاب تروریستی فعال در منطقه بیزار ان که قبل از این جنگ جوانای زیادی ازشون تو صنایع اسرائیل کار میکردند!
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تروریست و جنایتکار صهیونیسم کشور فلسطین را با جنایت غصب کرده ای
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل مگر کشور و سرزمین داره که از آن دفاع کنه .
عده ای جنایتکار از کل دنیا جمع شده و با قتل و کشتار سرزمین دیگران را غصب کرده اند.
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
دستور دهیم از مستعمره های شرق آسیا خراج کمتری گرفته شود :)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ایول
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
شمایی که رپلای دستور زدی ، از فیلترشکنی که استفاده میکنی خجالت نمیکشی !! از سیمکارت های مسافران خارجی خجالت بکش که تو کشور خودت از شخص خودت آزاد ترن !!!!
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
شما که ریپلای رپلای زدی ! هــا!!! اینکه گفتی یعنی چه؟ :)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
این اسراییلی ها هستند که تروریستند، 70 ساله که فلسطین رو اشغال کرده و تا الان میلیونها نفر فلسطینی رو
از سرزمینشون آواره کرده و صدها هزار نفر رو شهید و زخمی کردند.
کشته شدن اسراییلی ها در حمله اخیر حماس نتیجه این 70سال جنایت و وحشیگری اونها بوده.مطمئن باش که پاسخ این جنایات رو هم به حول و قوه الهی خواهد دید.ان شاء الله
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل غاصب...کشتار هزاران زن و کودک بیگناه به اسم دفاع...خجالت نمیکشی با چرندی که گفتی...
عمار .
۱۳:۲۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : این خلبانان ارتش قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی جنایتکاران سفاکان بی رحم هستند اینها از فرماندهانشان دستور می گیرند که آن فرماندهان هم جنایتکاران جنگی سفاک بی رحم هستند رأس این جنایتکاران رهبران ژنرالهای این رژیم جعلی جنایتکار اشغالگر کودک زن بی دفاع کش شکنجه گران هستند بنابراین از صفر تا صد قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی که در فلسطین زیر پرچم صهیونیستها زندگی می کنند و به فلسطین مهاجرت کرده اند همگیشان از مجرمین گنهکاران اشغالگر دشمن ملت فلسطین و مومنین مسلمین حزب الله سر تا سر جهان اسلام محسوب می شوند و باید همگیشان را از فلسطین اخراج و اسیر کرد و یا فراریشان داد و یا کشنشان تا این رژیم فاشیستی نژادپرستانه جنایتکار جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار و از نقشه جغرافیایی فلسطین کاملا حذف پاکسازی شوند با چندتا عکس از چند خلبان مجرم جنایتکار و حذف فیزیکی فقط این چند نفر فلسطین و قدس شریف باعظمت نورانی مقدس آزاد نمی شود این صهیونیستها از صفر تا صدشان مجرم گنهکار اشغالگر دشمن محسوب می شوند و باید همگیشان مجازات کیفری و اخراج شوند اکثریتشان هم حرامزاده به دنیا آمدند و معلوم نیست پدرشان چه شخصی بوده خلاصه در قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی همه مردانشان با همه زنانشان در شبها تعویض شیفت دارن و زمانی که شوهر اول از خانه خارج می شود شوهر دوم و سوم و چهارم و پنجم شیشم هفتم هشتم نهم دهم به نوبت وارد اتاق خواب زنان صهیونیستی می شوند و مداوم با زنان همدیگر رابطه جنسی حرام دارند البته برای اونها حرام معنی ندارد لب سواحل حیفا تل آویو هم همگیشان برهنه کنار همدیگر مختلطانه عریانانه به عیش نوش مشغولند خیلی به ندرت یک حلال زاده داخل قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی به دنیا بیاید اونم وقتی تحقیق کنید متوجه می شوید پدر مادرش حرامزاده بودند بنابراین از دم این قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی حرامزاده ولدزنا هستند شک نکنید اینها جشنهای دورهمیهایی دارند به نام سویچ پارتی که آخر هر هفته این جشن رو برگذار می کنند متاهلینشان در این دورهمی شرکت می کنند و مشروبات الکلی می خورند مواد مخدر عفیونی صنعتی هم استفاده می کنند زن مردشان سپس سویچهای خودروهایشان را روی یک میز دایره ایی شکل می ریزند و با هم قاطیشان می کنند و هر مرد زنی متاهل یک خودرو دارد یک سویچ خودرویی را بر می دارد و همگیشان می روند در قسمت پارکینگ خودروهایشان و هر زنی می رود پای خودروی شوهرش می ایستد ولی سویچها در دستان شوهر رسمیشان نیست و باید با مردهای دیگری به خانه هایشان بروند تا پایان تعطیلات آخر هفته و به همینگونه های مختلف است که حرام زاده شده اند همگیشان و باید کلا این قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی بر روی کره زمین نابود شوند نه تنها در فلسطین هر کجای این عالم فرد یا افراد صهیونیستی را مشاهده کردید که بیان کرد صهیونیستی هست و در فلسطین بوده باید نابود شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
انشانوشتی
کارگرساده
۱۴:۳۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
مقاله نوشتی چه خبرته
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تروریست های حماس باحمایت حامیان خودغلطی کردکه باعث شدجان17هزارنفراز مردم فلسطین گرغته شودوغزه باخاک یکسان شودآنهایی که شیرینی پخش کردندوخوشحالی کردندآنقدرسبک مغزبودندکه فکرش رانمی کردنداسرائیلی هاچنین انتقام سختی رابگیریندآیااین درسی خواهدشد.
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تروریست حماسه یا اون اربابای بی ادب
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تروریست مزدبگیر،بی هدف،و هرجایی است اگر بتوان شخص یا گروهی را پیدا کرد و سفارش کارهای متفاوت در جاهای مختلف به آنها داد با مبالغی توافقی! بی شک با یک تیم جانی و یا تروریستی طرف هستید مثل داعش که لوکیشن می داد سلاح برایش از آسمان نازل می شد برای نابودی هر چیزی در هر جایی با هر باور و نژاد و اعتقاد و .. که دستور داده شده! چه فرقی می کند بین مبارزان فلسطینی برای آزادی کشور اشغال شده خود با پارتیزانهای دوران جنگهای جهانی و گروههای آزادیبخش در طول تاریخ؟ ایدئولوژِی حماس و جهاد اسلامی ،آزادی سرزمین مادری است! در این نبرد نابرابر مشخصاً و البته متاسفانه هزینه ها سنگین است
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
تروریست
ج ح
۱۴:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
به نظر میرسه فرق جنگیدن ونسل کشی را نمیدونی.
هادی
۲۳:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
یعنی منطق،منطق معاویه س!ک گفت عمار رو علی(ع)کشت چون اونو آورد به جنگ!نگو اونم شاگرد بنی اسراییل و صهیون زمان خودش بوده
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اینها تاوان جنایت های خودشون رو خواهند داد ان شاء الله
همه شون لبخند بر لب دارند گویی اینکه آزادی و خوشی فقط باید برای اینها باشه
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چرا نمی خواهیم بفهمیم‌ خدای ما همان خدای یهودیان هم هست . خدای ما همان خدای تروریست ها هم‌ هست
همه ی ما را خدا آفریده و همه بشریم.
چرا نمی توانیم در کنار هم مثل انسان زندگی کنیم
چرا همه مون ، همه چیز را برای خودمون می خواهیم
مگر ادم نیستیم
جنگ و تجاوز هیچ معنایی ندارد
من مسلمانم و تو یهودی و مسیحی و ... هم معنایی ندارد
و جهان و زندگی برای همه است و گرنه خدا این همه گروه های مختلف و پیامبران مختلف را نمی فرستاد.
در درجه ی اول بشریت اولویت دارد نه دین و مذهب و منافع و ...
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
دوست عزیز فرمایش شما کاملاً درست و منطقی و انسانی است ولی فکر نمی کنید قرار دادن چنین متنی زیر مطلبی که راجع به خلبانهایی است که در تاریخ بشریت بعنوان خلبانان نسل کش یاد خواهد شد ( حتی بدتر از خلبانهای آلمان نازی چرا که هیتلر بالاخره کشوری داشت ولی صهیونیستها از داخل سرزمینهای اشغالی دارند ساکنان اصلی آن را نابود می کنند!!!!!!!!!) زیاد جالب و مرتبط نباشد!؟
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یهود خداش شیطانه
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بستگی داره از زاویه ی چه کسی نگاه کنی در زمان جنگ ایران و عراق خلبانان ما قهرمانان ملت ایران بودند گرچه در حملات هوایی ما هم‌ غیر نظامیان کشته می شدند و خلبانان عراقی برای عراقی ها ، حالا هم خلبانان اونا قهرمانان ملت خودشون هستند و برای ما چی
پس این زاویه دید است که ارزش‌ها و ضد ارزش ها را تعریف می کنند نه واقعیت ها و حق و حقیقت
متاسفانه ندیدم کسی این گونه مسائل را از دیدگاه خداوند متعال ببیند و فرمان‌های مافوق خود را با فرمان‌های خدای بزرگ بسنجد و بعد عمل کند و همین هم‌موجب بدبختی بشریت در سیاست و ... شده ، متاسفم برای ۸ میلیارد انسان روی زمین که خدا را حذف کرده اند و دیدگاه و منافع خود را در نظر دارند.
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
دفاع از خاک در طول تاریخ برای همه کشورها امری ضروری و مقدس بوده و هست ولی صهیون اشغالگر است یعنی خاکی ندارد که بخواهد از آن دفاع کند در ثانی ما 8 سال دفاع مقدس داشتیم نه جنگ و جنگ طلبی .. گذشته از آن الان داره نسل کشی اتفاق می افتد که حتی در قوانین جنگی هم چنین جنایاتی پذیرفته نیست !
کارگرساده
۱۲:۳۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
خوب که چی الان چیکار کنیم ؟
هادی
۲۳:۳۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
بالا جوابتو دادم اگه بذارن!همون که در ...و نگاه کن
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اینا شب چطور خوابشون میبره؟ اجساد اون همه کودک در غزه رو ندیدن؟ خلبان های شیطان صفت و بی رحم
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بخاطر اینکه صفاتی چون وجدان انسانیت اخلاق انصاف عاطفه و.. برای این صَهیونها جزء آپشن حساب میشه! که کلاً در سرزمینهای اشغالی نیازی به نصب آنها ندارند
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بیشعورها کدوم یکی از این 3 نفر در بمبارانهای غزه خلبان بوده اند ؟ دو نفر اول که اساساً خلبان نیستند و عضو نیروی هوایی هستند و نفر سوم 15 سال پیش بازنشسته شده.حداقل یکبار متن بی صاحب خود را روخوانی نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هادی
۲۳:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
افرین ب غیرتت روی نیرو هواییتون ،اسراییلی ناب تویی ۸هزار و دویستی!!!
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
گروهی از حامیان و آزادی خواهان جهان آزاد می توانند آدرس و مختصات دقیق این اشغالگر کودک کش را در سایتها منتشر کنند تا مبارزان بتوانند اقدام عملیاتی بر علیه این آشغالهای وحشی روانی انجام دهند به امید صلحی پایدار در منطقه ای بدون صهیونیسم
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اینا می تونن اهداف خوبی برای گروه های مقاومت باشن
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
شـــک نکن
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
نابود شن الهی
غفار
۱۱:۴۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
این عکساهم بازنمیشه
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چه كامنت ها و استدلال هاي احمقانه
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یکی از آنها هم کامنت شماست.
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اینان سربازان ملتشون هستند، و جز این هم ازشون انتظار نمیره
چیه انتظار داشتید دستاشونو ببرن بالا تا دشمن بکشدشون
طبیعت جنگ همینه،نکشی کشته میشی
امیدوارم هرچه زودتر این جنگ تموم بشه و در دنیا جنگی نباشه
ولی بعید میدونم
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
البته فرمایش شما برای همه کشورها صدق می کند الا صهیون اشغالگر نسل کش و کودک کش شده :)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
کودکان و زنهای بی دفاع و ... هدف جنگی نیستن
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
ملت؟؟؟ تاريخ اسراييل به ملت نمي خوره كشتن نوزادان نارس و دزدين اعضاي بدن شهداي فلسطيني هم جزء جنك ؟
اكه اين جنايت ها رو حماس مي كرد استدلال شما؟؟؟
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
کودکان و زنان بی گناه در غزه چه گناهی کردن که درگیر این جنگ شدن و توسط اسراییل بمب رو سرشون ریخته میشه؟
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
کاش این بلا سره خودتو خانوادت تو فلسطین می اومد
میدیدمت که اینقد بلبل زبونی یا نه
هادی
۲۳:۳۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ملت!؟
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
که چی اینها هم عین سردار سلیمانی برای یهود و اسراییل قهرمان هستند
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بله اینا هم قهرمان هستند ولی سردار واسه مظلومین
اینا واسه صهیونیست های شیطان پرست
هردو قهرمانن اما این کجا آن کجا
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سردار سلیمانی برای نجات انسانیت جنگید،ولی این و حوش برای نجات کی
نویان جان
۱۲:۰۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سردار سلیمانی برای خدا کار می‌کرد
اینا برا شیطان کار می‌کنن
اینا وحشیانه زن و بچه میکشن، منازل مسکونی رو بمباران میکنن، درست نمیگم به نظرت؟؟
اگه راست میگن مرد و مردونه با نیروهای مقاومت بجنگن.
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
با اين تفاوت كه اسراييل داعش رو حمايت كرد و سردار سليماني نابود
اينا هر جاي دنيا برن جنايت كار جنكي هستن فقط يه عده مزدور و شيطان صفت اينا رو قهرمان ميدونه
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یه دکتر برو
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سردار سلیمانی را با جنایتکارانی که افراد بی گناه را به قتل می رسانند مقایسه می کنی؟حجالت بکش
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
هر قضاوتی دیدید نکنید. از خدا بترسید. چوب خدا صدا نداره. بعدش نیای بگی خدایا چرا این بلاها سر من میاد
هادی
۲۳:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
برای ملتشون قهرمان و برای شیطان سرباز!!!