سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل ۳۲ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه با داشتن بیش از ۳۲ هزار دانشجو، نقش و جایگاه مهمی در پرورش نخبگانی، خلاق و ایده‌پرداز دارد.

 کامبیز نرماشیری در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور سردار سعید قاسمی، مسئولین و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در سالن همایش‌های رازی این واحد دانشگاهی برگزار شد اظهار کرد: نقش اساسی و بی‌بدیل دانشجویان در تعالی و توسعه کشور بر هیچکس پوشیده نیست.

وی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان را به عنوان نیروی انسانی متخصص و متعهد استان برشمرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن بیش از ۳۲ هزار دانشجو، نقش و جایگاه مهمی در پرورش نخبگانی، خلاق و ایده‌پرداز دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این دانشگاه به سمت کارآفرین شدن گام‌های ارزشمندی برداشته است، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تربیت نیروی مهارتی و کارآفرین، رشته‌ها و دوره‌های کارآفرین تاسیس کرده است و با پوشش ۴۰ درصد از دانشجویان کشور، می‌تواند در راستای مطالبات مقام عظمی ولایت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که تاکید فراوانی بر امیدآفرینی و رفع دغدغه فارع‌التحصیلان دانشگاهی دارند، ایفای نقش کنند.

در ادامه این جلسه سردار سعید قاسمی به ایراد سخنرانی پیرامون وظایف دانشجویان در راستای حفظ و نگهداری ارزش‌های والای انقلاب پرداخت.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله کلیپ‌هایی از دانشجویان در معرض نمایش قرار گرفت و دلنوشته‌ای توسط دانشجویان قرائت شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.