سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم افزایش راه‌های دسترسی پایانه مسافربری قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بر اهمیت افزایش راه‌های دسترسی پایانه مرکزی به آزادراه قم-تهران و پایانه ۷۲ تن تأکید کرد.

 زین‌العابدین قراچورلوی،مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اظهار کرد: ورود از پایانه به سمت اتوبان تهران، همچنین ورود به پایانه از سمت اصفهان و کاشان دارای مشکل است، اما افرادی که از شهر‌های شمالی وارد پایانه می‌شوند، با مشکل مواجه نیستند.

وی افزود: با احداث یک روگذر می‌توان پایانه مسافربری ۷۲ تن را به کارکرد واقعی خود رساند، درحالی‌که تنها مختص به سازمان پایانه‌ها نیست و حتی برای دسترسی به شهرک چاپ و نشر و نمایشگاه دائمی نیز وجود پل نیاز است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم عنوان کرد: سیاست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ساماندهی وسایل حمل‌ونقل جاده‌ای است و در این مسیر چاره‌ای جز استفاده از شرکت‌های مجاز نداریم؛ چراکه سلامت و امنیت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

قراچورلوی گفت: هنگام ورود به میدان شهدای ۷۲ تن و حرکت به سمت تهران، نخستین بریدگی جاده کوه سفید است که به دلیل وجود مسافربر‌های شخصی تراکم بسیاری دارد و با وجود نصب دوربین بازدارندگی کامل نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: شرایط ایده‌آل این است که تمام مسافربران شخصی ساماندهی شوند و حمل‌ونقل بین جاده‌ای تنها از طریق شرکت‌های مجاز و تحت نظارت صورت پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.