سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی سمنان:

رسانه‌ها با جهاد تبیین پلیس را در مقابل دسیسه دشمنان یاری کنند

حجت‌الاسلام نوروزپور گفت: دشمن طی ۲ سال اخیر تهمت‌ها و دسیسه‌های زیادی علیه پلیس برنامه‌ریزی کرد و نیاز است رسانه‌ها با جهاد تبیین نیروی انتظامی را یاری کنند.

حجت‌الاسلام قاسم نوروزپور رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان  گفت: رهبر معظم انقلاب از پلیس به عنوان «مظلوم مقتدر» یاد کردند و انتظار می‌رود رسانه‌ها بیش از پیش در اطلاع‌رسانی تلاش‌های فراجا همراهی کنند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های معاند چتر خود را در کشور گشوده‌اند و در این شرایط رسانه‌های داخلی باید بیش از پیش به منظور خنثی‌سازی دسیسه‌ها در اطلاع‌رسانی تلاش‌های پلیس نقش‌آفرینی کنند.

به گفته رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، طی ۲ سال گذشته حملات و تهمت‌های رسانه‌های معاند علیه پلیس افزایش یافت، اما کارکنان فراجا با اعتقاد راسخ و عزم جزم برای تامین امنیت کشور تا پای جان ایستاده‌اند و تعدادی هم شهید شدند.

این مسوول ادامه داد: پلیس برای تامین امنیت جامعه در همه جا حضور دارد و با جان و دل برای تامین امنیت جامعه به صورت شبانه‌روزی و مسوولانه تلاش می‌کند و به واسطه مشغله کاری کمتر به اطلاع‌رسانی از تلاش‌ها پرداخته شده است و انتظار می‌رود رسانه‌ها در این بخش یاریگر باشند.

رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: پلیس حامی مردم و حکومت است و مقتدرانه در راه تامین امنیت کشور جانفشانی می‌کند.

حجت‌الاسلام نوروزپور تاکید کرد: جهاد تبیین نقش مهمی در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان در اغتشاش‌های اخیر داشت و انتظار می‌رود رسانه‌ها با تولید محصول‌های خبری و تلاش بیش از پیش در زمینه جهاد تبیین و روشنگری افکار عمومی پیش قراول باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.