سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در روند معاملاتی امروز ۱۵ آذر بازار سرمایه؛

۴۲۶ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۴۲۶ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد و تنها ۴۲ درصد بازار، وضعیت مثبت را شاهد بود.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز بعد از چند روز مثبت متوالی با کاهش بیش از ۵ هزار واحد در تراز ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۲۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۴۷ هزار و ۲۹۹ واحدی قرار گرفت تا روند منفی را ثبت کنند.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: حجم معاملات امروز بازار سهام ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۶ هزار میلیارد تومانی رقم خورده است و در نهایت هم امروز ۴۲۶ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد.

غفوری اظهار کرد: امروز تنها ۴۲ درصد بازار به عبارتی ۳۱۵ نماد در بازده مثبت معاملاتی شدند صندوق‌های با درآمد ثابت امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را شاهد بودند و بیشترین میزان خروج نقدینگی را هم صنعت بانکی به خود اختصاص داد.

این کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد: امروز بازار وضعیت متعادل و فاز استراحتی را تجربه کرد و برخی نماد از نظر تکنیکالی به مقاومت‌های خود نزدیک شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.