سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور جمعه به استان البرز سفر می‌کند

استاندار البرز گفت: جمعه ۱۷ آذرماه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان البرز سفر می‌کنند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز در آیین آغاز به کار ستاد پاسخگویی سامانه سامد ویژه سفر دوم رئيس جمهور به استان البرز، ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در میزبانی از رئيس جمهور و هيئت دولت، افزود: اکنون میزهای خدمت ۳۱ اداره کل با حضور نمایندگان ویژه وزراء در سطح استان البرز فعال شده و آماده پاسخگویی به مردم به صورت حضوری شده اند. 

 
وی تاکید کرد: این میزهای خدمت از امروز چهارشنبه ۱۵ آذرماه تا جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ در ادارات مربوطه پذیرای مردم هستند. 
 
استاندار البرز یادآور شد: همچنین ستاد سامانه سامد ۱۱۱ دولت به منظور ارایه خدمات الکترونیکی به متقاضیان فعال شده و این ستادذنیز از امروز چهارشنبه ۱۵ آذرماه تا جمعه ۱۷ آذرماه از ساعت هفت و نیم صبح لغایت ۲۱ (بصورت تماس برخط ۱۱۱) درخدمت مردم شریف استان است. 
 
وی اضافه کرد: بیش از یک هزار نفر دراین سامانه مشغول خدمات دهی به مردم شده اند بطوریکه در هر شیفت سامانه سامد ۲۰۰ کاربر فعال  و پاسخگو هستند و در کنار آن ها جمع بسیاری نیز امور پردازش و ثبت مکاتبات مردمی با ریاست جمهوری  را انجام می دهند.
 
عبداللهی ادامه داد: علاوه بر سامانه برخط سامد، وبگاه ۱۱۱.ir  نیز برای ثبت کلیه درخواست ها، پیشنهادات، انتقادات و... مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در راستای خدمات دهی مطلوب پیش بینی شده است.
 
استاندار البرز تاکید کرد: مطالبات مردم دراین روزها جمع آوری شده و پس از پایان سفر در روزهای عادی پاسخ داده می شود. 
 
وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از رئیس جمهور از مقابل امامزاده حسن (ع) کرج است، گفت: مردم می توانند در مسیر امامزاده حسن (ع) تا مصلی نماز جمعه کرج رئيس جمهور محبوب و عزیز خود را ملاقات کنند. 
 
عبداللهی اضافه کرد: تمام تلاش تیم ارتباطات مردمی برآن است که شرایط برای ارائه خواسته ها و مطالبات فراهم شود و تمام امکانات دراین زمینه به دست گرفته شده است.
 
لازم به ذکر است برای شماره گیری از تلفن ثابت و همراه، نیازی به گرفتن کد نیست.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.