سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متوقف شدن رشد ۱۵ درصدی سرقت‌ها در استان کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به متوقف شدن رشد ۱۵ درصدی سرقت‌ها در استان و رسیدن آن به عدد صفر، گفت : امنیت مطلوب فعلی کرمانشاه را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان خدوم پلیس هستیم.

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : امروز توفیق خدمت به مردم شریف کرمانشاه در لباس مقدس پلیس نصیب ما شده و باید قدر این فرصت را بدانیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها باعث خشنودی پرودگار و جلب رضایت خداوند خواهد شد، گفت: به فضل الهی و به واسطه خدمات گسترده ماموران زحمتکش انتظامی، پلیس جایگاه اجتماعی خوبی در میان آحاد مردم دارد.

رستمی عنوان کرد: خوشبختانه طی ۶ ماه اخیر اتفاقات خوبی در حوزه ارتقای امنیت با تدابیر فرمانده انتظامی استان رخ داده است که شاید مهمترین آن‌ها کاهش چشمگیر سرقت‌ها و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در سه ماه ابتدایی امسال با رشد ۱۵ درصد سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بودیم گفت: خوشبختانه در حال حاضر این میزان به صفر رسیده و تلاش می. کنیم با همت و پشتکار تک تک کارکنان انتظامی تا پایان امسال، سرقت روند کاهشی به خود بگیرد.

وی عنوان کرد: در حوزه برخورد با مواد مخدر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و علاوه بر کشفیات فراوان انواع مواد، تعداد زیادی از خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شده‌اند.

رستمی از اهتمام پلیس برای ارتقای روزافزون امنیت استان خبر داد و گفت: این امنیت باید به گونه‌ای باشد که همه مردم آن را به خوبی احساس کنند و ان‌شاالله عموم شهروندان در ماه‌های آتی شاهد وضعیت به مراتب مطلوب تری خواهند بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.