سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی کتابخانه عمومی فیض لاهیجان

کتابخانه عمومی زنده یاد عبدالحسین فیض در لاهیجان با برگزاری مراسمی بازگشایی شد.

آیین افتتاح ۳ بخش ویژه کتابخانه عمومی فیض لاهیجان و بهسازی و بازگشایی این مرکز فرهنگی با حضور فرماندار این شهرستان و مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار شد.

یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان در این مراسم، ایجاد بخش‌های ویژه کودک را از برنامه‌های اصلی این مجموعه اعلام کرد و گفت: بهسازی و شاداب سازی کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان و ایجاد ظرفیت‌های جدید در این مجموعه‌ها از اهداف این اداره کل در دوره جدید است. 

فرهاد براتی، فرماندار لاهیجان نیز در این مراسم توجه به کتاب و کتابخوانی را اثربخش دانست و گفت: این اقدامات منجر به ایجاد امید برای مردم می‌شود.

او همچنین بر توسعه زیرساخت‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در لاهیجان تأکید کرد و افزود: توجه به مسائل فرهنگی از اولویت‌های مهم دولت در این شهرستان است. 

کتابخانه عمومی زنده یاد عبدالحسین فیض با زیربنای ۳۴۴ متر مربع در ۳ طبقه که در سال ۱۳۸۷ به مردم لاهیجان اهدا شده بود، امسال با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد ریال و اختصاص تجهیزات استاندارد کتابخانه‌ای شامل میز، صندلی، قفسه‌های کودک و نوجوان، ایجاد محوطه سبز، منابع کتابخانه ای، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و بخش ویژه نوسازی شد.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.