سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزار‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزار‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری ویژه مدیران و کارشناسان ستادی خبر داد.

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دوره آموزشی مفاهیم و ابزار‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری با حضور مدیران و کارشناسان ستادی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، اردبیل، زنجان، ایلام و کرمانشاه به میزبانی کردستان در سنندج در حال برگزاری می‌باشد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی منجر به افزایش آگاهی تیم‌های عملیاتی و درمانی شده که به صورت علمی براساس آموخته‌ها وارد منطقه شد.

جلالی با بیان اینکه حوزه درمان در برنامه، مانور و حوادث‌های مختلفی شرکت داشته و در کردستان علی رغم تمامی مشکلاتی که وجود دارد نیرو‌های هلال‌احمر پای کار بوده و خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده اند، گفت: همیشه معتقد بودم که در حوزه درمان و توانبخشی، به ویژه در حوزه استراژ، کار‌های علمی انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه افزود: به همت کارکنان حوزه داروخانه، در سال جاری داروخانه جمعیت هلال احمر کردستان در سطح کشور رتبه خوبی کسب نموده است و در حوزه توانبخشی به همت همکاران و خیرین در شهرستان سقز یک واحد فیزیوتراپی راه اندازی و ارتوپدی فنی در شهرستان فعال می‌باشد که می‌تواند در غرب کشور مستقل از استان خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.