سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش جلسات دادگاه فساد نتانیاهو به دلیل جنگ غزه

دادگاه رژیم صهیونیستی با کاهش جلسات رسیدگی به پرونده فساد نتانیاهو به دلیل جنگ غزه موافقت کرد.

شکست اطلاعاتی اسراییل در عملیات هفتم اکتبر جنبش مقاومت فلسطین (حماس) و تلفات بالای این رژیم و اسرایی که فلسطینیان گرفته اند باعث شده است که دیگر برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قدرت پس از جنگ بر کسی پوشیده نباشد. با این حال، نتانیاهو پیش از جنگ نیز به دلیل فسادهایش چندین پرونده تحت بررسی در دادگاه داشت. 

به گزارش تایمز آو اسراییل، پس از آنکه روند بررسی به فساد‌های نتانیاهو در دادگاه بار دیگر از روز گذشته آغاز شد، به دلیل جنگ فعلی در غزه مقرر شده است به جای برگزاری ۳ جلسه پیرامون این فساد‌ها در دادگاه، یک جلسه آن کاسته و تنها ۲ جلسه دادگاه در هفته در این باره برگزار شود. 

این تصمیم پس از آن گرفته شد که وکلای نتانیاهو از قاضی پرونده خواستند به دلیل مشغله کاری زیاد نخست وزیر اسراییل به دلیل جنگ غزه، شمار جلسات هفتگی رسیدگی به فساد بالاترین مقام اجرایی رژیم صهیونیستی کاهش یابد. 

این گزارش می‌افزاید: بررسی فساد‌های نتانیاهو در دادگاه روندی است که از ۳ سال قبل آغاز شده است و با توجه به روند فعلی رسیدگی به اتهامات و درخواست تجدید نظر‌های احتمالی بعید به نظر می‌رسد این موضوع تا پیش از سال ۲۰۲۸ -۲۰۲۹ به پایان برسد. 

اختلاس یکی از ۳ پرونده فساد نتانیاهو است که دادگاه رژیم صهیونیستی با دعوت از شهود به دنبال رسیدگی به آنهاست. پیشبینی می‌شود اگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد اتهامات وارده گناهکار شناخته شود به ۱۰ سال حبس محکوم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۱۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
چقدم سرش شلوغه این جانی خدایا ازت نگذره