سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستیابی به حمل‌ونقل ترکیبی اولویت فرودگاه مشهد

امروز حمل‌ونقل ترکیبی نیاز صنعت هوانوردی است و اولویت فرودگاه مشهد دستیابی به آن است

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با اشاره به اهمیت حمل‌ونقل ترکیبی در توسعه اقتصاد کشور گفت: امروز با توجه به روند رو به رشد تجارت جهانی و نقش مهم صنعت حمل‌ونقل، یکی از اولویت‌ها در فرودگاه‌های خراسان‌رضوی توجه به حمل‌ونقل ترکیبی است.

 

محمود امانی‌بنی افزود: تحقق و تقویت حمل‌ونقل ترکیبی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از ابتدای دولت سیزدهم به‌شکل جدی دنبال شد چراکه یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه اقتصاد زیارت و تکمیل زنجیره خدمات‌رسانی به زائران رضوی است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم شاهد شتاب در رشد و پیشرفت صنعت حمل‌ونقل به‌ویژه صنعت هوایی هستیم، گفت: شهر مشهد مقدس به‌عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی، از ظرفیتی منطقه‌ای و جهانی میان مسلمانان و گردشگران خارجی برخوردار است.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه حمل‌ونقل ترکیبی یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های حمل‌ونقل بین‌المللی است، افزود: با دستور وزیر راه و شهرسازی گسترش فعالیت‌های ترکیبی چندوجهی در حال حاضر به‌شکل جدی دنبال شده و در عملیات زمستانی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز شاهد همکاری نزدیک و مشترک میان فرودگاه و قطارشهری مشهد هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.