سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری در زمینه تجهیزات درمانی نیازمند نگاه ویژه است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اقدمات خوبی در سال‌های گذشته برای تامین تجهیزات و ارتقای خدمات درمانی در استان انجام شده اما کافی نیست و این استان به امکانات بیشتری نیاز دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: بی‌شک فعالیت در حوزه بهداشت و درمان به سبب گستردگی جمعیت مخاطب و خدمات‌رسانی به نقاط مختلف کار سنگینی است و نیاز به تلاش مضاعفی دارد اما انتظار می‌رود این خدمات‌رسانی در استانهایی نظیر چهارمحال و بختیاری تقویت شود.

وی ادامه داد: علاوه‌بر اینکه در استان نیاز به تقویت تجهیزات و امکانات داریم بلکه در خصوص تامین نیروی انسانی و پزشک متخصص نیز کاستی‌هایی در استان وجود دارد به‌طوری‌که در حوزه پزشک متخصص در برخی رشته‌ها با کمبود روبرو هستیم و همین موضوع خدمات‌رسانی به مردم اطراف استان را با مشکل روبرو کرده است.

امام جمعه شهرکرد در خصوص ظرفیت‌های این استان در حوزه گردشگری سلامت نیز تصریح کرد: این استان می‌تواند به قطب مهمی در این خصوص تبدیل شود اما نیاز به سرمایه‌گذاری دارد که تامین آن به تنهایی از عهده دولت بر نمی‌آید و باید برای بخش خصوص مشوق‌هایی در نظر گرفت.

نکونام افزود: در استان ما با توجه به اینکه مردم غنای مادی لازم را ندارند انگیزه سرمایه‌گذاری کم است اما اگر مشوق‌هایی در نظر گرفته شود و پشتیبانی صورت گیرد می‌توان اقدامات خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت و درمان انجام داد.

وی در خصوص جابه‌جایی مدیران نیز با اشاره به احادیث و روایات دین، افزود: دلبستگی در دنیا منشاء بسیاری از انحراف‌‎هاست و موجب گرفتاری افراد می‌شود.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: هرکس از این دلبستگی‌ها عبور کند وعده الهی شامل حال آن می‌شود و به سبب اهمیت موضوع باید تا می‌توان تقوا، عدالت و ارزش‌های والای انسانی و دینی را در مجموعه‌ها تقویت کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Bakhtiyari
۱۱:۰۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
باید همه مسولان برای تبدیل استان به قطب سلامت و تبدیل استان با میزان به بام توریسم سلامت کشور هم تلاش کنند چه با کمک دولت و چه با خیران و کمکهای مردمی می‌باید بسمت داشتن و ساختن شهرها و شهرک‌های سلامت گامهای خوب و ماندگار و مامایی برداشت
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
تبدیل استان به میزبان توریسم سلامت کشور