سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۲ هزار و ۳۰۸ نفر با مشکلات تنفسی به مراکز درمانی خوزستان  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۲ هزار و ۳۰۸ نفر با مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های استان خبر داد.

میثم معزی  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به آلودگی هوای خوزستان، در ۴ روز اخیر ۲ هزار و ۳۰۸ نفر با مشکلات قلبی و تنفسی غیرعفونی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده اند.

او   افزود: از جمعه تا دوشنبه این هفته، به ترتیب تعداد ۴۶۹، ۵۹۷، ۵۹۲ و ۶۵۰ نفر با مشکلات قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  ادامه داد: همه دست اندرکاران تامین سلامت مردم از جمله معاونت‌های درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سایر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان و زیرمجموعه‌های مرتبط از جمله مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، بیمارستان‌های تابعه و همه تیم‌های پزشکی و پرستاری در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها بوده و هستند.

آقای معزی گفت: در مواقع آلودگی هوا حتی الامکان از حضور در فضای باز خودداری کرده و درب‌ها و پنجره‌ها را ببندید، همچنین بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی، دارو‌های خود را به موقع مصرف کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.