سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان آبدانان:

مراحل نصب دستگاه ام. آر. آی بیمارستان آبدانان در حال انجام است

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: دستگاه ام. آر. آی بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان تا پایان سال جاری به صورت کامل نصب و راه اندازی می‌شود.

محمد رحمانی فرماندار شهرستان آبدانان اظهار کرد: مراحل پیگیری و خرید دستگاه ام. آر. آی در سال ۱۴۰۰ انجام شده که خردادماه امسال این دستگاه به شهرستان آبدانان ارسال شد.

وی بیان کرد: جانمایی این دستگاه باید با نظر شرکت سازنده و پیمانکار نصاب در بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان آبدانان انجام شود.

فرماندار آبدانان اظهار کرد: در حال حاضر جانمایی این دستگاه در درمانگاه تخصصی بیمارستان رسول اکرم (ص) انجام شده و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

رحمانی یادآور شد: از ۱۵ آبان ماه سال جاری مراحل واگذاری قرارداد نصب این دستگاه با پیمانکار در حال انجام است.

وی افزود: مراحل نصب و راه اندازی این دستگاه در بیمارستان رسول اکرم (ص) تا پایان سال جاری انجام می‌شود و مردم آبدانان می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

فرماندار آبدانان اظهار کرد: متخصص رادیولوژی برای تفسیر داده‌های این دستگاه در شهرستان نیز وجود دارد که هم اکنون در بیمارستان‌های مطرح کشور مشغول به فعالیت هستند و می‌توان از ظرفیت و توان این متخصصین و پزشکان نیز در این راستا استفاده کرد.

رحمانی یادآور شد: با نصب این دستگاه در کنار دستگاه سی. تی. اسکن، مشکل تصویر برداری در این شهرستان مرتفع و از تردد همشهریان به مرکز استان و یا استان‌های همجوار کاسته می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.