سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح برخورد با خودروهای شوتی در اراک اجرا شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، از اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی در اراک خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۲۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ محمد عقیل سلگی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی گفت: در اجرای این طرح، ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف شد.

وی بیان کرد: این طرح در راستای تداوم طرح‌های امینت بخش و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی و مقابله با قاچاق کالا، طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر در مسیرهای ارتباطی اراک اجرا شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۲۴۰ قطعه لوازم برقی و الکترونیکی، ۱۴۳ عدد لوازم جانبی موبایل، ۵۰ کیلوگرم خوراک طیور،۲ هزار و ۵۰۰ عدد اسباب بازی، یک‌هزار و ۹۳۲ عدد انواع بلوریجات، ۶۵۸ ثوب لباس، ۲۱۴ جفت کتانی، ۲۴۰ عدد کلید مینیاتوری، ۱۷۴ دستگاه انواع لوازم برقی آشپزخانه و ۱۴ عدد پرژکتور قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی خاطر نشان کرد: ‌ارزش کالاهای مکشوفه برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان بیش از ۲۴ میلیارد ریال است و در این راستا پرونده‌های قضائی تشکیل و متهمان دستگیر شده در این طرح به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

وی تاکید کرد: پلیس استان مرکزی همه تلاش خود را در برخورد با خودروهای شوتی و مبارزه با قاچاق کالا به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ساکن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.