سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشیر:

برخورد بدون اغماض پلیس با پلاک‌های مخدوش/ بیش از دو هزار پلاک اعمال قانون شدند

معاون فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلیس با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به مخدوشی پلاک کرده‌اند برخود قانونی می‌کند.

 

 سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور  تهران بزرگ گفت: چند روزی  است که از  طرح تشدید  برخورد و اعمال قانون پلاک‌های  مخدوش  در  سطح شهر  تهران می‌گذرد و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی  پلاک کرده اند برخود قانونی لازم را صورت می‌دهند.

سرهنگ کشیر ادامه داد: در روز گذشته با ۲۰۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلتی که اقدام به پوشش و مخدوشی  پلاک کرده بودند برخورد و اعمال قانون انجام شد.

وی اذعان کرد: در این طرح پلاک موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدودشی پلاک داشته اند در  محل  رفع اثر و مورد اعمال قانون قرار می‌گیرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو و موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش نکرده و یا اقدام به پوشش پلاک نکنند.

وی  افزود:  برخی  از  رانندگان در ارقام پلاک دستکاری  می‌کنند مانند اینکه عدد ۱ را به دو تبدیل می‌کنند که این اقدام جرم است و بر  اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی حبس از  شش ماه تا یکسال برای این فرد به‌ همراه دارد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.