سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوع شدن واگذاری زمین در اراضی شمالی یاسوج به افراد دولتی و خصوصی

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: واگذاری زمین در بالای دیوار منابع طبیعی حد فاصله پارک جنگلی و شهر یاسوج ممنوع است.

عیسی حسنی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اظهار تأسف از واگذاری‌هایی که در سال‌های گذشته در حاشیه شمالی شهر یاسوج و در بین جنگل‌های بلوط به ادارات و سازمان‌های دولتی و افراد شخصی واگذار شده است، گفت: واگذاری زمین در بالای دیوار منابع طبیعی حد فاصله پارک جنگلی و شهر یاسوج به هر شخص و هر نهادی در هر سطحی ممنوع بوده و متخلفان در هر رده‌ای تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.
 
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد افزود: شایسته است در این زمینه کلیه دستگاه‌های متولی زمین به صورت مستمر موارد را بررسی قرار دهند.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ادامه با انتقاد از عدم پاسخ دهی برخی ادارات عضو پنجره واحد زمین در این سامانه که برای منابع طبیعی لازم و ضروری است گفت: اداره کل منابع طبیعی استان در خصوص این پرونده‌های تخلف که از طریق سامانه مدیریت پنجره واحد زمین تشکیل می‌شود یک نسخه از پرونده را به شورای پیشگیری و شورای حفظ حقوق بیت المال ارسال کنند و بقیه ادارات هم به صورت مستمر با همکاری اداره منابع طبیعی استان عرصه‌ها را مورد رصد قرار دهند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.