سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در بیرجند

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته از ۱۹ الی ۲۲ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود.

 رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع در وسعت ۳ هزار مترمربع و با حضور شرکت‌های معتبر استان و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند برگزار می‌شود.

حسینی با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت ساختمان به عنوان پیشران اقتصاد و یکی از ارکان اشتغال زایی افزود: حرکت در صنعت ساختمان، تکاپو در بخش‌های مختلف اقتصاد را به دنبال دارد و باید برای رونق و حرکت این صنعت گام‌هایی مهمی برداشته شود.

وی گفت: هر زمانی صنعت ساختمان در سطح استان فعال می‌شود بخش عظیمی از اشتغال اعم از مصالح ساختمانی، نیروی کار، خدمات، تاسیسات گرفته تا دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و نیروی مردمی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

حسینی با اشاره به تجربه موفق اتاق تعاون در برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در دو سال گذشته افزود: برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در استان فرصتی دوباره برای تجلی همه آنچه که متولیان بخش‌های مختلف این صنعت به دنبال آن هستند است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.