سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب عبور از سختی درزرند

از کتاب عبور از سختی نوشته محمدحسین احمدی رق آبادی درمحل اداره ارشاداسلامی زرند رونمایی شد.

 حجت الاسلام سلطانی مسئول ستاد خمس و ذکات شهرستان زرند با بیان اینکه رونمایی از کتاب کاری پسندیده و برای مخاطبان جالب توجه است گفت: هم مردم ما، هم نخبگان به ویژه جوانان ما نیاز دارند به چنین کتاب‌هایی که امروز شاهد رونمایی ازآن هستیم.

حمید گلستانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند نیزضمن تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و اهالی عرصه فرهنگ و هنر درمراسم گفت: جلسات رونمایی از این دست می‌تواند با هدف جلب مردم برای یک اثر فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی باشد که بسیار هم شایسته و پسندیده است.

وی گفت:ما باید بدنبال ایجاد یک محوریت فرهنگی برای نسل جدید باشیم. این محوریت فرهنگی باید در همه ابعاد در کنار جوانان و نوجوان امروز باشد. 

وی افزود:این کتاب می‌تواند دست‌مایه‌ای باشد برای دیگر محققان، دیگر نویسندگان، حتی کسانی که می‌خواهند در این خصوص فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در همه حال حامی نویسندگان و مولفین وآماده همکاری وارائه خدمات با این عزیزان در چارچوب قانون خواهیم بود.

نویسنده کتاب دوران سخت مبارزه با بیماری را طی کرده و از سختی‌هایی که در این مدل متحمل شده  و مطالبی را نگارش کرده که در نهایت به یک کتاب جالب تبدیل شده است. 

برچسب ها: رونمایی ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.