سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بازرسی صمت جنوب کرمان خبر داد:

کشف لاستیک خارجی از یک واحد صنفی در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف و ضبط ۱۸ حلقه لاستیک خارجی از یک واحد صنفی در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی گفت: با توجه به دستور العمل‌های صادره برای مبارزه با کالا قاچاق و شبه قاچاق در سطح عرضه، واحد‌های صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شوند.

وی افزود: بازرسان این اداره کل با دستور مقام محترم قضایی با همراهی و هماهنگی نیرو‌های پلیس امنیت اقتصادی، ضمن بازرسی از یک واحد صنفی و انبار‌های مربوطه تعداد ۱۸ حلقه انواع لاستیک خودرو‌های سبک خارجی بدون اسناد مثبته جمع آوری شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه ارزش ریالی این لاستیک‌های کشف شده ۲۴۰ میلیون ریال است؛ اظهار کرد: پرونده این واحد صنفی متخلف جهت رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد تا مطابق قانون با آن برخورد شود.

توکلی با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحد‌های صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، بیان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام کرده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

برچسب ها: لاستیک ، متخلفان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.