سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابو عبیده: در شبانه روز گذشته ۲۸ خودروی نظامی اسرائیل را منهدم کردیم

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام در سخنانی از انهدام ۲۸ خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در سخنانی از انهدام ۲۸ تانک، خودروی زرهی و نفربر ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه خبر داد.

به گزارش سمانیوز، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام در ادامه تصریح کرد، مجاهدین القسام در ۲۴ ساعت گذشته توانستند ۲۸ خودروی نظامی (شامل تانک، خودروی زرهی و نفربر) را در تمام جبهه‌های درگیری در نوار غزه به طور کامل یا جزئی منهدم کنند.

وی ادامه داد: رزمندگان ما نیرو‌های رژیم صهیونیستی که در حال نفوذ به غزه و موضع گیری در آن بودند را با گلوله‌ای ضداستحکامات و ضدنفر هدف قرار دادند و از فاصله صفر با آن‌ها درگیر شدند و کشته‌های حتمی را در میان نظامیان دشمن بر جای گذاشتند.

ابو عبیده افزود: مجاهدین ما با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین، مراکز نظامی دشمن را درهم کوبیدند و حملات راکتی شدیدی را به سمت اهداف مختلف شلیک کرده و این مواضع را در داخل اراضی اشغالی هدف قرار دادند.

با اتمام آتش بس موقت، ارتش رژیم اسرائیل حملاتش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل خواهد خورد.

دیروز (۱۲ آذرماه) نیز مرگبارترین روز نظامیان صهیونیست در ۷۵ سال گذشته (از زمان تاسیس) بود، به حدی که ۷۵ نظامی اسراپیل فقط در غزه به هلاکت رسیدند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی یکشنبه در این باره به نقل از «برهام مئیر» تحلیلگر نظامی اسرائیل اعلام کرده بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی، نفربر و تانک رژیم صهیونیستی در نوار غزه منهدم و ۷۵ نظامی هم کشته شده است؛ مقاومت فلسطین چند فیلم کوتاه از هلاکت نظامیان صهیونیست منتشر کرده است.

این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما فقط به کشته شدن ۳ نظامی دیگر این رژیم در این تاریخ اعتراف کرده که البته باید آمار کشته‌ها و خسارت‌های ارتش اسراپیل توسط رزمندگان حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز به آن افزود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
سعدی پور
۱۶:۴۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
ای کاش اخبار تلفات اس رائیل بصورت کامل فاش میشد تا این غرب‌پرستها‌ ببینن که جوانهای مقاوم فلسطین چه حماسه هایی آفریده اند نه فقط ۲۸ تا خودروی نظامی!!
ابراهیم پهلو
۰۷:۳۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
فکر کردی با یک حمله در اسراییل هرج ومرج میشه همه جا به هم میریزه وشما راحت تلاویب را اشغال میکنید وملت اسراییل دوباره به اقصی نقاط دنیا فرار میکنند!! نفهمیدی همه فرزندانشان را برای جنگ گسیل میکنند حالا که اینهمه به اسراییل خسارت میزنی چرا دنبال آتش بس و مذاکره هستید؟ چرا به کل دنیا التماس میکنید اسراییل را منصرف از ادامه جنگ کنند؟ خب شما پیروزی جنگ را ادامه بده تا اسراییل نابود شود ما ایرانیها هم برای شما صلوات گفته وکف هم میزنیم!!!!!!!!!!!
سعدی پور
۱۶:۵۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
در اسراییل هرج و مرج ک چه عرض کنم قیامت به پا شده اما امثال شما بی خبری!!! کافیه اجازه ی خروج از اسراییل بدهند تا ببینی چند نفر غونحا باقی میمونن!!! اسم اون حرامزاده های صهیون رو فرزند نباید گذاشت بلکه توله خوک شایسته تره براشون!!! از خسارت حماسی حرف میزنی که تا یکی دوسال پیش با قلوه سنگ با تانکهای انها مقابله میکرد!! اسراییل قدرتمند شما قرار بود سه چهار روزه حکاس رو نابود کنه چه شد پس؟! ان شاالله تا کمتر از ده سال آینده با قلاب باید دنبال یهودی در اسراییل بگردی!!!
عبدالمجید سجادیان
۰۷:۱۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
عزیز دل 28خودرو نظامی منهدم کردید دستتان درد نکنه. درعوض مردم غزه آواره ودربدر کردید خود غزه نیز به تلی ازمخروبه مبدل کرده اید. حساب دوتا چهارتا چطور حساب کردید. خبرگزاری جوان شما 28خودرو منهدم شده تیترخبر کردید. ولی ویران غزه نادیده گرفتید
ناشناس
۰۵:۳۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
احسنت... چای دبش هم بخورید...
ناشناس
۰۴:۱۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
نمیری یه وقت این زن و بچه مردم رو گوشت جلوی توپ و بمب کردی به ۲۸ تا ماشین که ترکوندی مینازی خدا لعنتت کنه
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
خداییش خوب زدن تو یه روز
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
سودش برای من و تو چیه؟
این خبر؟!
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
درود ب شرفت بزرگ مرد،زنده باد ابوعبیده، زنده باد مقاومت
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
الله اکبر