سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی سطح هشدار سفر به ده‌ها کشور را به‌روزرسانی کرد

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سایه جنگ غزه سطح هشدار‌های سفر شهرک نشینان به ده‌ها کشور را به‌‌روزرسانی کرد.

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با این ادعا که پس از جنگ در نوار غزه یهودستیزی در سراسر جهان افزایش یافته است، هشدار‌های سفر شهرک نشینان به ده‌ها کشور را افزایش داد.

رژیم صهیونیستی برای کشور‌های انگلیس، فرانسه، آلمان، کشور‌های آمریکای لاتین، از جمله آرژانتین و برزیل و همچنین استرالیا و روسیه هشدار سفر سطح ۲ صادر کرد، به این معنی که یهودیان و شهرک نشینان در زمان حضور در این کشور‌ها اقدامات احتیاطی بیشتری اتخاذ کنند.

به گزارش تایمز اسرائیل، این هشدار برای تعدادی از کشور‌های آفریقا از جمله آفریقای جنوبی و اریتره و در آسیای مرکزی از جمله ازبکستان، قزاقستان و ترکمنستان به سطح ۳ افزایش یافته است که توصیه می‌کند سفر‌های غیرضروری به تعویق بیفتد.

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای توصیه خود مبنی بر تجدید نظر اسرائیلی‌ها در تمام سفر‌های خارجی خود را تکرار کرد و به افرادی که مجبور به سفر هستند توصیه کرد هویت خود را در ملاء عام پنهان کنند.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر تاکنون حملات وحشیانه‌ای را علیه مردم غزه آغاز کرده است. این حملات موجی از انزجار را علیه رژیم صهیونیستی در سراسر جهان ایجاد کرده است. میلیون‌ها نفر در کشور‌های مختلف جهان با برگزاری راهپیمایی انزجار خود را از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اعلام کرده اند.

وزارت بهداشت غزه امروز دوشنبه اعلام کرد که دست کم ۱۵۸۹۹ فلسطینی از زمان آغاز جنگ در غزه شهید شده اند. سخنگوی این وزارتخانه گفت که حدود ۷۰ درصد از شهدا زن و کودک هستند. بر اساس آخرین آمار، تعداد مجروحان حداقل ۴۲۰۰۰ نفر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.