سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنفرانس مدیریت جراحی‌های غیرقلبی در یزد

کنفرانس علمی مدیریت جراحی‌های غیرقلبی در بیماران قلبی به میزبانی بیمارستان سیدالشهدا یزد برگزار می‌شود.

سید جلیل میرحسینی فوق تخصص جراحی قلب و عروق و دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: در این کنفرانس علمی که با حضور پزشکانی از مناطق مختلف کشور و یزد برگزار می‌شود، درباره مدیریت جراحی‌های غیرقلبی در بیماران قلبی بحث و تبادل نظر می‌شود.

او افزود: این رویداد علمی، فرصت خوبی برای تعامل بیشتر متخصصان قلب و سایر پزشکان است تا عوارض جراحی در بیماران قلبی را به حداقل برسانند. 

دبیر اجرایی این کنفرانس ادامه داد: محور‌های اصلی این کنفرانس شامل مانیتورینگ همودینامیک در حین اعمال جراحی غیرقلبی، طبقه‌بندی ریسک و ارزیابی قبل از عمل در بیماران قلبی، بیهوشی در حاملگی و در بیماران مادرزاد قلبی، ارزیابی قبل و حین عمل در بیماران دارای وسایل الکترونیکی کاشتنی، مدیریت دارو‌های ضد پلاکتی در جراحی غیرقلبی و... است. 

میرحسینی اظهار داشت: مخاطبان اصلی این کنفرانس همه متخصصین رشته‌های جراحی اعم از جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان و سایر رشته‌های جراحی، همچنین متخصصین قلب و عروق، متخصصین بیهوشی، مراقبت‌های ویژه و کلیه متخصصین رشته‌های داخلی هستند. 

گفتنی است این کنفرانس ۱۷ آذر به میزبانی بیمارستان سیدالشهدا یزد و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.