سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهادری جهرمی:

پنج ماهواره مشابه خیام ساخته خواهد شد

سخنگوی دولت در جمع دانشجویان با اشاره ویژگی‌های ماهواره خیام گفت: پنج ماهواره مشابه خیام ساخته خواهد شد و بومی‌سازی می‌شود.

ویژه برنامه روایت دانشجو امروز سیزدهم آذرماه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم برگزار شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در ابتدای این مراسم خطاب به دانشجویان گفت: قدر این حال و هوای دانشجویی را بدانیم و حداکثر بهره مندی را ببریم.

وی افزود: اعتقاد رئیس جمهور این است که تعامل دولتمردان با دانشگاه چرخه رشدی را ایجاد خواهد کرد که این چرخه هم برای دولتمرد خوب است و هم برای دانشجو؛ زیرا دانشجو به روزتر خواهد شد و از مسائل روز با خبر می‌شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: علاوه بر دانشجو، مقام دولتی نیز برای دانشگاه مفید است و این ارتباط، هم برای تمام جامعه قابل استفاده است و هم قابل بهره بردای خواهد بود.

وی افزود: جنبش اصیل دانشجویی نشان داد که فضای دانشجویی پیشرو و زنده و مطالبه گر و یک صدای واقعی از ملت است. به همین دلیل رئیس جمهور فضای دانشجویی را یک فرصت بزرگ برای رشد کشور می‌دانند.

سخنگوی دولت با اشاره به اقدامات دولت و مسئولان برای حمایت از مردم فلسطین و توقف جنگ در غزه تصریح کرد: آقای رئیسی در این مسیر همه تلاش خود را به کار بست، اجلاس اکو یک اجلاس اقتصادی است و این اجلاس تغییر کرد به تریبون حمایت از فلسطین.

وی ادامه داد: این دولت مجوز ویژه برای جذب معلم در مناطق محروم را داد و نهضت سازماندهی و مدارس کانکسی در دستور کار قرار گرفت و امروز ۲۰۰۰ مدرسه کانکسی تبدیل به ساختمان شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه مدارس استعداد‌های درخشان بیشتر از ۲۰ مدرسه در مناطق کوچک ساخته شد و هزینه‌های دهک‌های ۵ به پایین را دولت پرداخت.

سخنگوی دولت با بیان اینکه رویکرد تمدنی دولت در ترویج حوزه‌های اخلاقی و فرهنگی است، ادامه داد: برای ارتقا سبد سلامت دانش آموزان توزیع شیر رایگان در مدارس اجرایی شد.

وی با اشاره به حوزه کارگران تصریح کرد: کارگران هفت تپه در زمان ریاست قوه قضائیه آقای رئیسی مورد حمایت قرار گرفتند و در زمان ریاست جمهوری ایشان، شرکتی که با فساد منحل شده بود، با اصلاح درست به کار خود برگشت.

جهرمی در بخش دیگری با اشاره ویژگی‌های ماهواره خیام ادامه داد: ۵ ماهواره مشابه خیام ساخته خواهد شد و بومی سازی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
این بهادر خیلی شبیه حوثیهاست !

خیلی هم مثل اونها پوز موشکو میده

واقعا که .....
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
شما خودرو ایمن بسازید ماهواره پیشکش
ZAGROSIAN
۱۸:۰۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
تمام دانشگاهها و دانشکده های برق و الکترونیک ایران باید ماهواره بسازند و توان علمی خود را با ساخت محصولات فناورانه و فناوری بالا محک بزنند
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
کاش یه پراید ملی هم میساختین