سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴ تن حشیش در بندر چابهار/ ۶ نفر دستگیر شدند و یک لنج توقیف شد

فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان غیور و کشف بیش از ۴ تن مواد افیونی از نوع حشیش در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرز‌های آبی دریای عمان، اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب‌های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند. 

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی یک عملیات مقتدرانه قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرز‌های آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک‌های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آن‌ها را در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه ۶ نفر دستگیر و یک لنج توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان ۴ تن و ۵۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۷۹ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دارو خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور، مرز‌های کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرز‌های کشور، با هرگونه باند‌های کلان قاچاق مواد افیونی در مرز‌ها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
دست تون درد نکنه ریشه مواد مخدر خشک کنید که دختر و پسر نابود کرده