سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاملان آدم ربایی در بیرجند دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری عاملان آدم ربایی پسربچه ۱۴ ساله در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسربچه‌ای ۱۴ ساله توسط سرنشین یک خودروی سواری در زمان تعطیلی از مدرسه در یکی از خیابان‌های شهر بیرجند ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده شده است.

سرهنگ صادقی بیان کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد عامل اصلی آدم ربایی با انگیزه انتقام گیری از پدر کودک، با کمک ۲ نفر از همدستانش اقدام به ربودن پسر بچه کرده و سپس از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با روش‌های نوین کشف جرم و انجام کار‌های اطلاعاتی، بلافاصله ۲ همدست آدم ربا که زن بودند را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

او ادامه داد: در ادامه با بررسی و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد فرد آدم ربا همسر سابق شاکی بوده و قصد انتقال غیر قانونی پسر بچه به خارج از کشور را داشته است که در کمتر از ۹ ساعت طی یک عملیات غافلگیرانه در محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی دستگیر شد و پسر بچه به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ صادقی اظهار کرد: عامل اصلی آدم ربایی و همدستش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.