سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی خوزستان

شرکت ملی حفاری ایران و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان به منظور گسترش همکاری در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی و استفاده از توان تخصصی و تجهیزاتی در راستای پاسخگویی به نیاز‌های صنعت حفاری کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در خصوص همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و دانش بنیان گفت: شرکت ملی حفاری ایران با اعتماد به توانمندی متخصصان داخلی در طول سالیان گذشته همواره در تعامل مستقیم با دانشگاه ها، پارک‌های علم و فناوری و پژوهشگاه‌ها بوده که حاصل آن بومی سازی دانش تخصصی و خودکفایی صنعت حفاری در زمینه ساخت قطعات کاربردی است.

او با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی می گوید: در این مسیر سازمان جهاد دانشگاهی یقیناً از بهترین مجموعه‌ها بوده و ما در مقاطع مختلف همکاری‌های خوبی با این نهاد علمی کشور داشته ایم.

 حسن محمدی مجد رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان ضمن اشاره به همکاری‌های فیمابین دو سازمان گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی طی سالیان گذشته با توجه به رسالت وجودی و تلاش برای تحقق شعار استقلال و خودکفایی اقدامات موثری در زمینه بومی سازی تجهیزات صنعت نفت و حفاری انجام داده است که از آن میان می‌توان به ساخت و تولید انواع مته‌های حفاری اشاره کرد.

او مجموعه جهاد دانشگاهی را نهادی علمی بیان کرد که همواره آماده آموختن تجارب تازه و ارتقأ دانش تخصصی خود بوده و با رویکرد ملی به رفع چالش‌های کشور بصورت عام و صنعت حفاری بصورت خاص نگاه می‌کند و تمامی امکانات و منابع خود را در این مسیر به کار می‌گیرد.

 مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: در چارچوب این تفاهم نامه طرفین در ارتباط با بهره گیری بهینه از قابلیت‌های سازمان در راستای اولویت‌های پژوهشی شرکت، تدوین دانش فنی فناوری ساخت و تولید قطعات صنعتی همکاری می‌کنند.

بیگ زاده با تاکید بر هم‌افزایی و استفاده از توان تخصصی و تجهیزاتی و دانش نوین در اختیار دو مجموعه، استفاده از توانمندی‌های علمی و تخصصی در راستای تأمین قطعات مورد نیاز شرکت نظیر مته ها، فیلتر‌های حفاری، مواد شیمیایی، تجهیزات الکترونیکی، امکانات آزمایشگاهی و بازرسی شخص ثالث، برگزاری سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی فنی تخصصی و ... را از دیگر محور‌های این تفاهم نامه برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.