سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۱۴ هزار و ۲۹۷ نفر به بیمارستان بوعلی زاهدان در ۸ ماه گذشته

از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۲۹۷ نفر به کلینیک‌های بیمارستان بوعلی زاهدان مراجعه کرده اند.

 غلامرضا ملاشاهی رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان گفت: بیمارستان بوعلی، یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های شهرستان زاهدان است که با توجه به قرارگیری در مرکز شهر زاهدان دسترسی آسان بیماران به خدمات درمانی را فرآهم کرده است به نحوی که در سالجاری با افزایش ۱۰ درصدی مراجعات به این بیمارستان نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.

  ملاشاهی خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیمارستان بوعلی با ۱۴ پزشک متخصص و کادر مجرب درمان و همچنین ۵۳ تخت فعال مشغول ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران است.

وی  ادامه داد: کلینیک‌های تخصصی شامل بخش‌های داخلی، عفونی، زنان، قلب، پوست، اعصاب و روان، چشم، کلینیک هپاتیت، آموزش بیماران دیابتی و واحد آموزش سلامت می‌باشد و همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در خدمت همشهریان عزیز می‌باشد. 

رئیس بیمارستان بوعلی اظهار کرد: بیمارستان بوعلی همه روزه در خدمت همشهریان و هم استانی‌های عزیز بوده و کلیه خدمات این بیمارستان به صورت تعرفه دولتی انجام می‌شود.

 ملاشاهی با بیان اینکه از دیگر بخش‌های فعال این بیمارستان می‌توان به اورژانس، آزمایشگاه تخصصی، مرکز تصویربرداری اشاره نمود افزود: بخش اورژانس بیمارستان در حال حاضر با ۱۸ تخت فعال و با در اختیار داشتن پزشکان مجرب، پرستاران و کادر بیهوشی به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات است. 

همچنین آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی نیز با در اختیار داشتن نیروی متخصص و تجهیزات به روز و پیشرفته، همه روزه از ساعت ۷صبح تا ۲ بعداز ظهر در حال ارائه خدمات تشخیصی می‌باشد.

برچسب ها: علوم پزشکی ، بیماران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.