سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه دار شدن خانوار‌های دارای فرزندچندقلو با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)

در طرح حمایت از خانوار‌های دارای فرزند چندقلو، ۱۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفتند و از این تعداد ۸۰ خانوار از تسهیلات مسکن بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ارائه خدمت به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو شامل کمک هزینه بلاعوض معیشت، کمک هزینه تامین مسکن و تسهیلات قرض الحسنه درمان، اشتغال زایی و نیز برخی خدمات حمایتی است.

کریم زارع با بیان اینکه امسال ۳۰ خانوار دارای فرزند چندقلو به مشمولان این طرح اضافه شده اند، افزود: در شش ماهه نخست امسال برای حمایت از ۷۵ خانوار سه قلویی به بالا، بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

او با اشاره به پرداخت مبلغ ۲۵ میلیون تومان به عنوان کمک معیشت در یک مرحله به این خانوارها، افزود: ماهانه مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه تامین شیر خشک و کالا‌های بهداشتی تا پایان دوسالگی فرزندان به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو پرداخت می‌شود.

زارع به دیگر خدمات ارائه شده به این خانوار‌ها اشاره کرد و افزود: برای کمک به خرید مسکن این خانوارها، ۲۰۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: در صورتی اشتغال نداشتن سرپرست خانوار، تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.