سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه سرویس Wi-Fi 7 هوآوی در رویداد Huawei Connect

شرکت هوآوی اخیراً در رویداد «Huawei Connect» در شهر پاریس، سرویس همه‌کاره WLAN خود را راه‌اندازی کرد.

طبق اعلام هوآوی، این سرویس کاربرد سازمانی فناوری استاندارد وای‌فای 7 (Wi-Fi 7) را ترویج و امکان ارتقای مداوم تجربه کاربری مشتریان در بسیاری از بخش‌ها از جمله آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، خرده‌فروشی و تولید را فراهم می‌کند.

به گزارش Total Telecom، یانگ چاوبین، عضو هیئت مدیره و رئیس بخش محصولات و سرویس‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت، گفت: «اولین نقاط دسترسی وای‌فای ۷ سطح سازمانی این صنعت، از ۱۲۰ کانال همزمان ویدیوی HD پشتیبانی و پهنای باند ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌کنند.»

فناوری‌های مختلف مورد استفاده از سوی هوآوی، مانند آنتن هوشمند با زوم پویا، هماهنگی چند نقطه دسترسی و رومینگ مبتنی بر هوش مصنوعی، آن‌ها را قادر به ارائه پهنای باند بی‌سیم ۱۰ گیگابیت بر ثانیه می‌کند. همچنین، امکان برنامه‌ریزی چندرسانه‌ای هوشمند را برای تعداد زیادی کاربر همزمان شبکه در مناطق متراکم مانند ادارت و مدارس فراهم می‌کند.

بر اساس برآورد‌های صورت گرفته، محصولات ارائه وایفای هوآوی با توجه به درک و رسیدگی به نیاز‌ها و چالش‌های منحصر به فرد مشتریان به‌طور گسترده در بازار‌های سازمانی اروپا مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این شرکت همچنین اخیراً موفق به دریافت عنوان بهترین شبکه وای‌فای سازمانی ۲۰۲۳، از سوی اتحادیه پهن‌باند بی‌سیم (WBA) شده است.

برچسب ها: هوآوی ، وای فای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.