سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شانه‌سازی و تعریض برخی از محورهای شهرستان بن

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بن گفت: امسال محور‌های گردنه بارده و سه راهی حیدری به جمال‌لو نیز شانه‌سازی و تعریض شدند.

ناصر رئیسی گفت: ۱۷ نیروی انسانی با ۱۶ دستگاه در راهدارخانه شهرستان بن مشغول خدمت هستند و تا کنون اقدامات بسیاری برای مواجهه با زمستان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بن افزود: انجام ۶۵ کیلومتر خط‌کشی، خرید و ذخیره ۲ هزار تن شن و ۳۵۰ تن نمک و شانه‌سازی از جمله این اقدامات است.

رئیسی ادامه داد: لکه گیری آسفالت در محور‌های بارده به کرسنک به طول۱۵ کیلومتر، محور یان‌چشمه به حیدری به طول ۴ کیلومتر، سه راهی هوره به سه راهی دشتی به طول ۳ کیلومتر و در مسیر پیربلوط به ارجنک به طول ۵ کیلومتر انجام شد.


بیشتر بخوانید


وی به تعمیر و اصلاح تابلو‌ها اشاره کرد و بیان داشت: برخی از جاده‌های این شهرستان نیاز به نصب تابلو داشت که به صورت رندم تابلو‌هایی بر سر پیچ‌های خطرناک نصب شد و نصب تابلو در محور‌ها به صورت کامل نیازمند جذب پیمانکار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بن با بیان اینکه وضعیت چراغ‌های چشمک‌زن ماهانه بررسی و تعمیرات لازم انجام می‌شود، گفت: امسال گردنه بارده و سه راهی حیدری به جمال‌لو نیز شانه‌سازی و تعریض شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.