سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نقش شورای هماهنگی در صیانت از ارزش‌های نظام بی‌بدیل است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صیانت از ارزش‌ها و هویت نظام بی‌بدیل است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کانون موثر در اشاعه مولفه‌های فرهنگی در جامعه است و باید با برنامه‌ریزی کارشناسی، هجمه‌های فرهنگی دشمنان که پایه‌های نظام و اعتقادات جوانان را نشانه رفته است در نطفه خفه کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید ضمن حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در راستای آگاه‌سازی آحاد جامعه به‌خصوص جوانان و نوجوانان از دستاوردهای نظام گام‌های اساسی بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن و پویایی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) است که باید مورد توجه همه نهادها به‌خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کرده و مردم استان حضور پرشوری این مناسبت‌ها دارند.

وی افزود: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه چند راهپیمایی با عظمت و بیشتر با سازمان‌دهی‌های مردمی در استان برگزار شد که جای تقدیر دارد.

امام جمعه اراک عملیات طوفان الاقصی را زمینه ساز نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون تمامی آزادیخواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی برگزار می‌کنند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکای جنایتکار را محکوم‌ می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی غزه را مسئله نخست جهان اسلام عنوان کرد و گفت: مسلمانان باید با تمام توان از غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.