سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف نتانیاهو: فشار‌های بین‌المللی علیه ما افزایش یافته است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب اذعان کرد: فشار‌های بین‌المللی علیه ما افزایش یافته است، اما در مقام مقابله با آن بر خواهیم آمد.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، «بنیامین نتانیاهو» گفت: جنگ ادامه دارد و به ارتش گفته‌ام که فشار نظامی را ادامه دهند، هرچند که ما ۱۰۰ هدف حماس را دیروز نابود کردیم. تا تحقق همه اهدافمان به جنگ ادامه خواهیم داد و این امر بدون ادامه عملیات زمینی در غزه امکان پذیر نخواهد بود.

وی اعلام کرد: به سیاست فیصله دادن در جبهه جنوبی و مقابله با حزب‌الله در جبهه شمالی ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنانش کشته شدن سرتیپ "اساف حمامی" در جنگ طوفان الاقصی را تأیید کرد و گفت که این مسأله یک خبر ناراحت کننده است.

وی همچنین ادعا کرد: مذاکرات دشواری زیر آتش برای آزادی گروگان‌ها داشتیم، ما شمار کسانی که از غزه آزاد شدند، افزایش دادیم، هرچند که مأموریت ما هنوز پایان نیافته است.

نتانیاهو تأکید کرد: هدف ما ادامه دارد و آن نابودی حماس و بازگرداندن گروگان‌ها و جلوگیری از ادامه سلطه این گروه در غزه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر از حمایت جو بایدن و آنتونی بلیکن رئیس جمهوری و وزیر امورخارجه آمریکا قدردانی کرد و گفت که با دوستان مان در دولت آمریکا اختلافاتی داریم، اما در بسیاری از موارد موفق شدیم که آن‌ها را متقاعد کنیم.

نتانیاهو در پایان با انتقاد از تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شد: تشکیلات با تروریسم نمی‌جنگد، بلکه حتی آن‌ها را تأمین مالی می‌کند و این گروه قرار نیست که الان وارد غزه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
بابائی
۱۲:۳۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
داعش مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت. داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت جنگی و علیه بشریت است.
کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند.
حملات (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از 17 هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
بابائی
۰۱:۲۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون به بهانه مقابله حماس به همراه اسرائیل جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار متأسفانه که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
غزه گورستان متجاوزان و اشغالگران خواهد بود
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
خاک برسر آن کشورهایی که از ابرقدرت آمریکا وصهیونیسم کودک کُش میترسندوزیر استعمار آن قرار میگیرند اینها اگر قدرتی ویا زوری ویاسیاستی داشتند کودک کُشی نمیکردند
بابائی
۱۸:۴۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
آمریکا جنایتکار به بهانه مقابله حماس به همراه اسرائیل جنایتکار، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند شرم آور و تاسف بار است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی در غزه است دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است.
بابائی
۱۷:۳۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
صهیونیست جنایتکار 100 درصد فقط با حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به حومه دمشق 100 درصد فقط با چراغ سبز آمریکا جنایتکار بوده است.

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است.
هدف اسرائیل از تجاوز اخیر به سوریه، سرپوش گذاشتن بر ناکامی در تحقق اهدافش است.

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی شهادت دو پاسدار در سوریه توسط رژیم صهیونیستی بوده است.

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
ائتلاف آمریکایی به طور رسمی از سال 1393 تاکنون در سوریه از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایه گروه های تروریستی حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
بابائی
۱۶:۴۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
ائتلاف آمریکایی به طور رسمی از سال 1393 تاکنون در سوریه از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایه گروه های تروریستی حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
92
۰۸:۱۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل با حماس نمی جنگد
اسرائیل با کودکان و زنان غزه می جنگه
اسرائیل مرد جنگ نیست
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
وحشی‌گری اسرائیل را نمی‌توان دفاع از خود نامید
که رژیم صهیونیستی در جنگ علیه نوار غزه، قوانین بین‌المللی و حقوق بشر را کاملا نادیده می‌گیرد.
که رژیم صهیونیستی در جنگ علیه نوار غزه، قوانین بین‌المللی و حقوق بشر را کاملا نادیده می‌گیرد.
حملات وحشیانه به غیرنظامیان توسط اشغالگران به هیچ‌وجه دفاع مشروع نیست.
همانطور که تاریخِ مناقشه فلسطین و اسرائیل نشان داده، هرچه اسرائیل بیشتر به فلسطینی‌ها ظلم کند و آزادی‌های اساسی را از آنها سلب کند، با مقاومت بیشتری روبه‌رو خواهد شد و فلسطینی‌های بیشتری از حقوق جمعی و فردی خود دفاع خواهند کرد.
ریشه این مناقشه، اشغال سرزمین‌های فلسطین توسط اسرائیل و همچنین ذهنیت توسعه‌طلبانه و سرکوبی است که قوانین [بین‌المللی] و حقوق بشر را کاملاً نادیده می‌گیرد.
حمله وحشی گری جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مجتمع مسکونی در غزه دفاع از خود نیست.
حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت جنگی و علیه بشریت است.
کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند.
حملات (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از ۱۶ هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست. ‎
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
وحشی‌گری ارتش آمریکا در غزه دفاع از خود نیست.
وحشی‌گری ارتش اسرائیل در غزه دفاع از خود نیست.
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
وحشی‌گری اسرائیل در غزه دفاع از خود نیست
که اسرائیل حقوق بین الملل و حقوق بشر را در نوار غزه به صورت کامل نادیده می‌گیرد.
تاریخ جنگ فلسطین با اسرائیل نشان داد که تل آویو هرچه بر سرکوب فلسطینیان افزوده و آنها را از آزادی‌های اساسی محروم کرده است، مردم فلسطین بیشتر در صدد دفاع از حقوق جمعی و فردی خود برآمدند.
که ریشه جنگ در اشغال اسرائیل در اراضی فلسطینی و در اندیشه توسعه گرانه و سرکوب گرانه رژیم صهیونیستی نهفته است و این رژیم حقوق بین الملل و حقوق بشر را کاملا نادیده می‌گیرد و از آن به دفاع از خویشتن تعبیر می‌کند.
که حماس سازمانی تروریستی نیست، این درحالی است که رژیم صهیونسیتی و چندین کشور متحد غربی آن این گروه مقاومت را یک گروه تروریستی اعلام کردند.
که ارتش این رژیم عملیات رزمی در نوار غزه را با تمام نیروهای خود از سر می‌گیرد.
رژیم صهیونیستی صبح جمعه ۱۰ آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه پس از هفت روز، بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرد.
از زمان ازسرگیری تجاوز به غزه از روز جمعه تا کنون ۱۹۳ فلسطینی شهید و ۶۰۰ تن دیگر مجروح شدند و بدین ترتیب آمار کلی شهدا از زمان آغاز تجاوزات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۱۵ هزار و ۲۰۷ نفر رسیده است.
که ۷۰ درصد قربانیان تجاوزهای رژیم صهیونیستی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
آقای نتانیاهوچاره فقط خودکشی کنی
بابائی
۰۶:۵۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟ نیروهای غرب جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی در غزه است.
آمریکا، انگلیس و آلمان در جنگ غزه به طور مستقیم از اسرائیل حمایت نظامی می کنند.
حضور نیروهای آمریکایی در سوریه و هم عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین المللی بوده است و هم تجاوز به حاکمیت ملی سوریه و عراق محسوب می شود.
ایران متأسفانه از سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش کوتاهی کرده است چرا؟
بابائی
۰۶:۵۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی و با کمک مالی برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
که از ابتدای آغاز حملات این رژیم تاکنون ۱۵۲۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند؛ تنها حملات پس از آتش‌بس، منجر به شهادت ۱۹۳ فلسطینی و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است. که پس مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
وحشی‌گری اسرائیل در غزه دفاع از خود نیست