سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام جامعه الزهرا(س) آغاز شد

ثبت نام جامعه الزهرا(س) ویژه بانوان علاقه‌مند به تحصیل علوم حوزوی آغاز شد.

سیده زهره برقعی،مدیر جامعه الزهرا(س) امروز در نشست خبری گفت: پذیرش داوطلبان سطوح دو، سه و چهار از امروز آغاز شد. 

 وی افزود: علاقمندان تا نوزدهم دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند. 

برقعی با تشریح شرایط پذیرش گفت: در مقطع سطح دو همانند سال‌های قبل افرادی که معدل بالای ۱۸ دارند (مشروط بر اینکه فاصله بین فارغ التحصیلی و پذیرش شان بیش از دو سال نباشد)، حافظان قرآن کریم و کسانی که در جشنواره‌ها و المپیاد‌های ملی در سطح کشوری دارای رتبه هستند معاف از آزمون کتبی هستند؛ پذیرش در این سطح از طلاب ایرانی و بین‌المللی صورت می‌گیرد.

مدیر جامعه الزهرا(س) افزود: در مقطع سطح سه از بین طلاب فارغ التحصیل سطح دو جامعه الزهرا (س)، طلاب حوزه‌های علمیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و دانشجویانی که در ۷۳ رشته همسو و مرتبط توانسته‌اند مقطع کارشناسی را پشت سر بگذارند پذیرش صورت می‌گیرد.

برقعی در خصوص رشته‌های تحصیلی سطح سه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در سطح سه در ۱۳ رشته تحصیلی شامل شامل تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، مدیریت آموزشی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، کلام اسلامی با گرایش امامت، زبان و ادبیات عربی، علوم و معارف حدیثی و مطالعات اسلامی زنان ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه پنج رشته تحصیلی در مقطع سطح چهار ارائه می‌شود گفت: این رشته‌ها شامل تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و تاریخ و سیره پیامبر اعظم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) ارائه می‌شود. 

مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه ۲۲ هزار نفر فارغ التحصیل و ۱۳ هزار طلبه در حال تحصیل داریم، افزود: در این مرکز علمی- آموزشی، دو هزار طلبه غیر ایرانی در حال تحصیل و تاکنون هزار طلبه بین الملل فارغ التحصیل شده اند. 

برقعی گفت: تحصیل در جامعه الزهرا با توجه به اقتضائات بانوان به سه شیوه حضوری (به صورت تمام وقت و نیمه وقت)، غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود همچنین خوابگاه ویژه طلاب شهرستانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پذیرش بخش بین الملل از یکم آذر آغاز شده است گفت: در پذیرش سطح دو برای کشور‌های خارجی آزمون ورودی به صورت مصاحبه آنلاین برگزار می‌شود و در پذیرش سطح۳ و سطح ۴ باید در امتحانات آزمون ورودی شرکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.