سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت گلخانه بزرگ‌مقیاس شیشه‌ای اتوماتیک در همدان

ساخت گلخانه بزرگ مقیاس شیشه‌ای اتوماتیک در سطح ۴۰ هکتار و فرآوری گیاهان دارویی مثل گشنیز و رازیانه در حجم ۲۰ هزار تن از دیگر اولویت‌هاست.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: اجرایی شدن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را اولویت‌های سازمان جهادکشاورزی استان همدان دانست و گفت: تحقق شعار سال مستلزم تلاش در راستای ارتقاء جایگاه تولید و مهار تورم همچنین بهره‌گیری از فرصت‌های مهم است.

احمد قدیمی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در استان شامل ۱۱ لایه در هفت زمینه کاری است، گفت: از این موارد می‌توان به فرآوری سیب‌زمینی، فرآوری انواع میوه‌جات همچون هلو، شلیل انگور و سیب اشاره کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: ایجاد گلخانه هیدروپونیک، پرورش سبزی و سیفی، گل و گیاه زینتی در سطح ۵۰ هکتار، ایجاد زنجیره تولید و توزیع هوشمند گوشت به ظرفیت ۱۰ هزار رأس و احداث سردخانه و بسته‌بندی میوه و سبزیجات تازه و کنستانتر با ظرفیت ۹۵ هزار تن شمار دیگری از این فرصت‌هاست.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: ساخت گلخانه بزرگ مقیاس شیشه‌ای اتوماتیک در سطح ۴۰ هکتار و فرآوری گیاهان دارویی مثل گشنیز و رازیانه در حجم ۲۰ هزار تن از دیگر اولویت‌هاست.

قدیمی با بیان اینکه این مهم در هر ۱۰ شهرستان بررسی و اشتغالزایی بیش از ۱۹۱۵نفر پیش‌بینی شده است، گفت: این موارد از مطالعات اولیه برخوردار بوده و به منظور اقدامات فراسازمانی و مطالعات بالا دستی همچنین اتخاذ تصمیم‌های لازم به اداره‌کل اقتصاد دارایی و استانداری نیز ارسال شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.