سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره آموزشی اسکواش در همدان با حضور مدرس پاکستانی برگزار شد

مربی پاکستانی دارای مدرک جهانی رشته اسکواش یک دوره آموزش رایگان را به مدت ۲ روز برای رده‌های سنی مختلف استعداد‌های این استان برگزار کرد.

رئیس هیات اسکواش همدان گفت: این مربی پاکستانی به دعوت هیات اسکواش همدان به این استان سفر کرده است.

اسدالله ربانی مهر گفت: "محمد مهدی" مربی جهانی اسکواش این دوره آموزشی را برای رده‌های سنی کمتر از ۱۱ سال دختران و پسران، کمتر از دختران و پسران و رده‌های سنی آزاد برگزار کرد.

او هدف از حضور این مربی سطح ۲ جهان در همدان را ارتقا سطح دانش مربیان و بازیکنان اسکواش، ارایه آخرین شیوه‌های تکنیکی و فنی اسکواش برای ورزشکاران و استعدادیابی و ارزیابی سطح کیفی اسکواش بازان شرکت کننده در این دوره عنوان کرد.

رئیس هیات اسکواش همدان گفت: مربی جهانی اسکواش که به دعوت فدراسیون کشورمان به ایران سفر کرده است، پیش از این دوره‌های مشابه را در استان‌های زنجان، مرکزی و بوشهر نیز برگزار کرده بود.

مربی پاکستانی رشته اسکواش در همدان دوره آموزشی رایگان برگزار کرد

ربانی مهر گفت: مبنای فعالیت اسکواش در سال جاری را توسعه این ورزش با اجرای دوره‌های آموزشی و شناسایی استعداد‌ها در سطح شهرستان‌ها قرار داده‌ایم.

او گفت: اسکواش جزو رشته‌های ورزشی مستعد در همدان است و با زمینه‌سازی لازم در راستای فعالیت این رشته در سطح شهر‌های مختلف استان، می‌توانیم علاوه بر همگانی کردن آن، در راستای پرورش و شکوفایی استعداد‌ها نیز اقدام کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.