سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

روزمرگی‌های اداری را کنار بگذاریم

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز شاهدیم که دشمن اعتراف کرده گفتمان جمهوری اسلامی گفتمان غالب و حق در دنیاست و قطعاً این گفتمان به یک جریان روشنگری در عالم تبدیل خواهد شد.

رضا شریفی در مراسم بزرگداشت شهدای مجلس، با محوریت شهید «آیت الله سیدحسن مدرس» و یادواره شهید «آیت الله سید محمدتقی حسینی طباطبایی» اظهار کرد: بزرگترین میراث شهدا همین مقاومت است که امروز در فلسطین شاهد آن هستیم.

وی افزود: تبلور عینی مقاومت و پایداری شهادت است بنابراین ما وظیفه داریم یاد و خاطره این غیورمردان را گرامی داشته و گفتمانشان را در جامعه نهادینه کنیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما امروز شاهد یک جنگ جهانی علیه گفتمان مقاومت هستیم البته خود این گفتمان مقاومت تاثیر انقلاب اسلامی بر دنیاست.

وی ادامه داد: در حوادثی که در فلسطین اتفاق افتاد ما به عینه در قرن بیست و یکم پیروزی خون بر شمشیر را شاهد بودیم.

شریفی اذعان کرد: جمهوری اسلامی به رهبری آیت الله خامنه‌ای در تلاطم دسیسه‌های دشمن همچنان ایستاده که این مقاومت و ایستادگی در طول تاریخ قابل ستایش خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز شاهدیم که دشمن اعتراف کرده گفتمان جمهوری اسلامی گفتمان غالب و حق در دنیاست و قطعاً این گفتمان به یک جریان روشنگری در عالم تبدیل خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما امروز وام دار خون شهدا هستیم و به عنوان مسئول مکلفیم با کار جهادی و خستگی ناپذیر موجبات توسعه منطقه را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: ما در شرایط فعلی باید روزمرگی‌های اداری را کنار بگذاریم و مجاهدانه در میدان شبانه روزی کار کنیم.

شریفی با تاکید بر اینکه کار و خدمت بی منت اولویت ماست، خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که سیستان و بلوچستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده که این دوران در هیچ زمانی از تاریخ اتفاق نیفتاده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.