سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه یزد:

حضور گسترده مردم در انتخابات، نشانه‌ی قدرت نظام است

خطیب نماز جمعه یزد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

حجت الاسلام محمدی، خطیب نماز جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تقویت پایه‌های نظام می‌شود.

امام جمعه موقت یزد به بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بررسی صلاحیت‌ها طبق مقررات انجام می‌شود تا حق مردم و داوطلبان نادیده گرفته نشود.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان وظایف خود را در بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات بسیار کامل و دقیق انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

او سالروز شهادت آیت الله مدرس را گرامی داشت و گفت: این شهید والامقام در اصل نماینده واقعی مردم بود که ماموریت نمایندگی خود را به درستی انجام داد.

خطیب نماز جمعه شهر یزد همچنین به حملات رژیم صهیونیستی درغزه اشاره کرد و گفت: بر همه مسلمین و ستمدیدگان و آزادیخواهان جهان است که بیش از گذشته در کنار مردم فلسطین و غزه قرار گیرند و از آنان حمایت کنند.

گرامیداشت ایام فاطمیه و تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر بیانات حجت الاسلام محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر یزد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
نشانه 45سال گذشته تجربه مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیکاری فقر مردم و حوادث تلخ جامعه مثل خودکشی و طلاق و معضلات اجتماعی تخریب کشور ونخبگان و مردم و خشونت و سرکوب ملت