سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان آذر ماه انجام می‌شود؛

پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

معاون بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در صورتی که بانک‌ها اعتبارات را تامین کنند تا پایان آذر ماه پرداخت می‌شود.

مجید جودی معاون بنیاد مسکن گفت: سالانه طبق هدف‌گذاری‌های صورت گرفته باید ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی و بازسازی شوند که از سال گذشته با توجه به روند پرداخت مداوم تسهیلات توسط بانک‌ها این هدف‌گذاری اجرا و تمامی ۲۰۰ هزار واحد به اتمام رسیده است. 

به گفته وی، با توجه به اجرای طرح نوسازی و مقاوم سازی در کشور و اجرای موثر آن در روستاها تمامی این طرح ها باید هرساله انجام شود.

او می‌گوید: با توجه به پیگیری دولت برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان برای ۳۵۰ هزار نفر در روستاها این طرح به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده و در حال حاضر منتظر ابلاغیه ضمانت نامه این سازمان هستیم که امیدواریم هرچه سریع‌تر تا پایان آذر ماه انجام شود.

جودی افزود: مشکل بعدی در تاخیر این پرداخت تسهیلات مربوط به عدم ابلاغ سهمیه‌های بانک مرکزی به بانک‌های عامل است که امیدواریم هرچه سریع‌تر انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
روستایی
۱۳:۵۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
بنده مجوز دو طبقه را از بینادی اخذ کرده ام . ولی چون سند زمین شورایی است و هنوز سند ندارم وام می گویند باید برای هر یکصد میلیون یورو ضامن بیاورید .. حای به من ۷۰۰ میلیون وام تعلق می گیرد و من باید حداقل ۷ ضامن کارمند و کسر از حقوق و از بانک مربوطه حقوق دریافت نماید ... یعنی هفت خان رستم آسان‌تر از این خواهد بود
روستایی
۲۳:۰۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
سلام این وام متمم هم داره؟