سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای رزمایش طرح احسان دانش در چهارمحال و بختیاری

دبیر قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی چهارمحال و بختیاری از اجرای رزمایش طرح احسان دانش در استان برای دانش‌آموزان ابتدایی با اولویت مناطق محروم خبر داد.

احسان طاهری در آیین رزمایش طرح احسان گفت: در این رزمایش هفت هزار کار برگ به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال تهیه و در اختیار معلمان جهادی استان قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح عدالت آموزشی در مدارس ابتدایی استان ۵۰۰ معلم جهادی فعالیت دارند، گفت: پارسال بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش استان هزینه شده است.

به گفته وی، ستاد اجرایی فرمان امام برنامه‌های مختلف از جمله دلگرمی احسان برای توزیع لوازم گرمایشی، احسان دانش و مدارس تولید مهارت را برای برقراری عدالت آموزشی با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد احسان در دستور کار دارد.


بیشتر بخوانید


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین افزود: بنیاد احسان ماموریت‌های برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی جوامع محلی بر عهده دارد و قرارگاه‌های تخصصی نیز برای این امر در استان تشکیل شده است.

محمد کریمی افزود: در قرارگاه عدالت آموزشی برای برقراری عدالت آموزشی توزیع کاربرگ‌های آموزشی بین دانش‌آموزانی که از لحاظ بنیه تحصیلی ضعیف هستند و همچنین دانش‌آموران نخبه در جوامع محلی ومناطق محروم دیده شده تا این دانش‌آموزان پیشرفت داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.