سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی و تعمیرات اساسی ماشین‌آلات راهداری مازندران

بازسازی و تعمیرات اساسی ۴۳ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری مازندران انجام شد.

ابوالفضل کرمانی خلیلی سرپرست اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با هدف اجرای بهبود روش‌ها و ارتقاء کیفیت نگهداری ماشین آلات راهداری، اورهال و بازسازی اساسی ۴۳ دستگاه ماشین آلات جهت اجرای عملیات راهداری انجام پذیرفت.

او با اشاره به اهمیت نگهداری و تعمیر ماشین آلات و تجهیزات راهداری، افزود: عمر متوسط ماشین‌آلات راهداری این اداره کل بالای ۲۵ سال است و این دستگاه‌ها با مشکلات و کمبود‌های عدیده‌ای نظیر تأمین قطعات مواجه است.

کرمانی خلیلی گفت: خرید و نوسازی ناوگان ماشین‌آلات از قبیل ۳ دستگاه گریدر و سه دستگاه بیل بکهو و سه دستگاه سواری کمک دار ازجمله اقدامات شاخص در حوزه ماشین‌آلات راهداری استان در سال جاری بود.

او با تاکید بر ضرورت ایجاد برنامه مدون نگهداری ماشین آلات، افزود: برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر ماشین آلات و تجهیزات راهداری، اجرای یک برنامه دقیق امری ضروری است که در این راستا طرح مراقبت از آن‌ها یکی از مواردی است که برای ماشین‌الات سنگین، نیمه سنگین وسبک این اداره کل به طور جدی در دستور کار است که نمونه آن تعمیرات ۱۴۰ دستگاه از انواع ماشین آلات در سال گذشته می‌باشد.

کرمانی خلیلی با اشاره به ضرورت بازسازی ماشین‌آلات راهداری و حفظ توان آن‌ها به عنوان یک سرمایه ملی بر آمادگی تجهیزات راهداری در فصول سال تاکید کرد و گفت: فن نگهداری صحیح و تعمیرات بموقع آن‌ها در آمادگی ماشین آلات راهداری در همه فصول سال بویژه در راهداری زمستانی نقش موثری خواهد داشت که در این زمینه اقدامات اساسی براساس ظرفیت موجود در دست اجراست.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران برای اجرای عملیات راهداری ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری را در سطح جاده‌های این استان مستقر کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.