سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسرائیل عهد التمیمی را آزاد کرد/ رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها با اسرای زن

عهد التمیمی فعال معروف فلسطینی پس از آزادی گفت: صهیونیست‌ها زنان اسیر را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

زندانیان زن فلسطینی که اسرائیل چهارشنبه شب، آن‌ها را در چارچوب توافق مبادله اسیران با حماس آزاد کردند، گفته اند که نظامیان صهیونیست در آخرین ساعات قبل از آزادی آن‌ها را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار داده اند.

عهد التمیمی، زندانی آزاد شده و از فعالان فلسطینی گفت: زنان اسیر فلسطینی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و از آب و غذا محروم شده اند.

التمیمی از چهره‌های فعال در حمایت از فلسطین، دیشب آزاد شد. او که در ۶ نوامبر به اتهام نوشتن پست در شبکه‌های اجتماعی بازداشت شده بود، تأیید کرد که نظامیان اسرائیلی پدرش، باسم التمیمی را که او نیز در زندان‌های اسرائیل اسیر است، تهدید به کشتن کرده اند.

لاما خاطر از دیگر بانوان فلسطینی آزاد شده در مصاحبه با الجزیره گفت که نیرو‌های اسرائیلی در حین بازداشت وی را به تجاوز و سوزاندن فرزندانش تهدید کردند. او تاکید کرد که سربازان با وی و سایر زندانیان زن وحشیانه رفتار می‌کنند.

چهارشنبه شب در ششمین روز از توافق آتش بس و تبادل اسرا، رژیم صهیونیستی ۳۰ اسیر فلسطینی را آزاد کردند.

حماس و رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه با وجود برخی موانع پیش روی توافق، آتش بس را برای هفتمین روز متوالی تمدید کردند. وزارت امور خارجه قطر با تایید تمدید آتش بس از سوی طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی برای یک روز دیگر، گفت: تشدید تلاش‌ها با هدف دستیابی به آتش بس دائمی در نوار غزه ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.