سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای تامین زیرساخت‌های گردشگری در قزوین

استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری گردشگری است.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آئین افتتاح دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی گفت: مجموعه مدیریتی استان با تمام توان به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای تقویت گردشگری استان است و در همین راستا در ۲ سال گذشته اقدامات زیادی انجام شده است. 

اعلایی افزود: اگر بنا بود ایران عزیز هیچ ظرفیتی به جز میراث فرهنگی نداشته باشد همین حوزه می‌توانست منجر به درخشش این دیار پر افتخار شود و در جهان بدرخشد.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در شرایطی که نیاز به تولید محتوا برای داشته‌های میراث فرهنگی احساس می‌شود، رفتار و اقدامی بسیار خوش فکرانه است و امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.

اعلایی گفت: برگزاری دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی در استان قزوین که بیشترین آمار ثبت شده تاریخی را دارد رفتار خوش فکرانه دیگری است که به همین جهت از وزیر خوش فکر و تیم مدیریتی ایشان در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقدیر می‌کنیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: امیدواریم این جشنواره ظرفیت شناسایی بیشتر داشته‌های استان را برای مردم ایران در وهله نخست و مردم دنیا فراهم کند و شاهد تحول گردشگری در قزوین باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه حضور چهره‌های شاخص و افتخارات استان قزوین را در این مراسم گرامی می‌داریم، گفت: وجود این چهره‌های شاخص نماد و نشانی از داشته‌های ارزشمند فرهنگی و ظرفیت‌های قابل توجه استان در کنار شخصیت‌های نامی آسمانی شده‌ای است که در زمینه‌های مختلف بروز و ظهر ویژه‌ای داشته اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.