سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواخته شدن زنگ آب در مدارس شهرستان بانه

مراسم زنگ آب در راستای پانزدهمین جشنواره نخستین واژه با هدف جلب توجه به آب و حفظ و حراست از این مایه حیات در شهرستان بانه برگزار شد.

مراسم زنگ آب امروز در قالب پانزدهمین جشنواره فراگیری «نخستین واژه» ویژه دانش‌آموزان با مشارکت امور آبفا بانه، آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

 سعیدی معاون آموزش و پرورش بانه در این مراسم اظهار کرد: پیام این مراسم مصرف بهینه آب برای دانش آموزان است که با لحاظ کردن خانواده‌های این دانش‌آموزان و همکاران، جمعیت بزرگی مخاطب پیام جشنواره هستند.

وی افزود: اگر بتوانیم این پیام مصرف بهینه را به خوبی در میان دانش‌آموزان نهادینه کنیم قطعا آن‌ها نیز قادر هستند که موضوع مصرف صحیح را به درون خانواده‌های خود برده و به این ترتیب هدف نهایی این جشنواره محقق می‌شود.

 سعیدی با بیان اینکه آب یک سرمایه ملی است و همگان باید برای مدیریت مصرف آب اقدام کنند، تاکید کرد: دانش‌آموزان به عنوان پدران و مادران فردا می‌توانند با فراگیری روش‌های درست مصرف آب آن را در نسل‌های آینده نهادینه کنند.

مدیر بخش فاضلاب امور آبفا بانه هم گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، آموزش مدیریت مصرف آب و روش‌های بهینه مصرف به دانش‌آموزان و محصلان و همچنین افزایش شناخت دانش‌آموزان از وضعیت منابع آب استان است.

توزیع بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان و مربیان و اولیا و همچنین نواخته شدن زنگ آب توسط مسئولان شرکت آبفا و آموزش و پرورش و برنامه‌های شاد فرهنگی ویژه دانش آموزان از دیگر بخش‌های جشنواره پانزدهم نخستین واژه در بانه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.