سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله ششم تبادل اسیران آغاز شد/ تحویل اسرای اسرائیلی به صلیب سرخ

مرحله ششم از تبادل اسیران میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی آغاز شد و تعدادی از اسرای اسرائیلی به صلیب سرخ جهانی تحویل داده شدند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مرحله ششم تبادل اسرا آغاز شد. رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که تعدادی از اسرای اسرائیلی به نیرو‌های صلیب سرخ تحویل داده شدند.

شبکه «سی ان ان» به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که پیش بینی می‌شود حماس در این مرحله دستکم یک اسیر آمریکایی را آزاد کند.

جهاد اسلامی: تعدادی از اسرای اسرائیلی غیرنظامی را تحویل دادیم

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که در چارچوب توافق تبادل اسیران، شماری از اسرای غیرنظامی اسرائیل را تحویل دادیم.

۱۲ اسیر اسرائیلی در مرحله ششم تبادل اسرا آزاد شدند

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل خبر داد در مرحله ششم تبادل اسرا، ۵ کودک و ۷ زن به نیرو‌های صلیب سرخ تحویل داده شده‌اند.

مقاومت فلسطین هنوز بیانیه‌ای در این خصوص صادر نکرده و اخبار منتشرشده در رسانه‌های اسرائیلی را رد یا تایید نکرده است.

سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی و کانون اسیر فلسطین، امروز، در بیانیه‌ای اعلام کردند که در مرحله ششم تبادل اسرا به دنبال آزادی اسرای اسرائیلی، ۱۵ اسیر زن فلسطینی آزاد خواهند شد.

اسرای اسرائیلی در حالی آزاد شده‌اند که گزارش منابع خبری حاکی از آن است تحرکاتی در پشت پرده برای تمدید مجدد آتش‌بس در نوار غزه در جریان است.

قرار است «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منظور تلاش برای تمدید آتش‌بس در نوار غزه و زمینه‌سازی برای آزادی تعداد بیشتری از اسرای اسرائیلی وارد اراضی اشغالی فلسطین شود.

یک منبع نزدیک به گفتگو‌ها در قطر به منابع خبری اطلاع داده تمدید دو روزه آتش‌بس احتمال بالایی دارد و تمدید چهارروزه آن «امکان‌پذیر» است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعد از اعلام آتش‌بس در روز جمعه هفته گذشته تعدادی از اسرای اسرائیلی را به ازای آزادی اسرای فلسطینی آزاد کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
پیمان چراغی
۰۸:۲۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
آزاد کردن همه اسرای اسرائیلی اشتباه بسیار بزرگی است که گروه های مقاومت تاوان آن را خواهند پرداخت.اگ. همه اسرا آزاد شوند اسرائیل نیروهای خود را از غزه بیرون می کشه و حملات هوایی و موشکی با شدت بسیار بیشتر از قبل شروع می شه
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
خدا لعنت کند اسرائیل وحامیانش را ،دمشون سرد سرد
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
چه عجب شماها گفتید اسرائیل